Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 000 000 PLN (słownie: jedenaście milionów złotych) na finansowanie inwestycji Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Bystry 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 501 234 263, 501 234 257
  • Data zamieszczenia: 2011-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o.
    ul. Bystry 25 25
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 501 234 263, 501 234 257
    REGON: 28029243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aglomeracja.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 000 000 PLN (słownie: jedenaście milionów złotych) na finansowanie inwestycji Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 11 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 2. Inwestycje realizowane są na rzecz 4 gmin : Miasto Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Kruklanki, Gmina Miłki i Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o w Giżycku. 3. Waluta kredytu : złoty polski PLN. 4. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie : od następnego dnia po dniu zawarcia umowy do dnia 31.10.2011r. bez prowizji i opłat. 5. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie bezgotówkowej poprzez przekazanie go na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej o/Giżycko, nr rachunku : 67 2030 0045 1110 0000 0149 5900, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, nie później niż do dnia 31.10.2011r. bez prowizji i opłat. 6. Zamawiający przewiduje następujący harmonogram wykorzystania kredytu : a) 6 000 000 PLN - do dnia 31.05.2011r. b) 5 000 000 PLN - do dnia 31.10.2011r. 7. Zamawiający nie będzie związany z w/w harmonogramem w okresie kredytowania i zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości - bez prowizji i opłat z tego tytułu. 8. Okres spłaty kwoty kredytu : 15 lat, zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ (spłata co pół roku tj. 30 rat kapitałowych po 354 000 pln i 1 rata - 380 000 pln) 9. Okres karencji w spłacie kredytu : 1 rok od dnia wykorzystania ostatniej transzy kredytu. 10. Dopuszcza się podpisanie umowy z EBI w przypadku zakwalifikowania dofinansowania zadania inwestycyjnego z linii kredytowej Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ramach oferty Wykonawcy uwzględniającej wymogi SIWZ 11. W przypadku niewykorzystania kredytu w całości Wykonawca ustali nową wysokość przypadających do spłaty rat kapitałowych kredytu. Terminy spłat nowo ustalonych rat kredytu nie ulegną zamianie. 12. Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie od dnia zaciągnięcia kredytu w terminie do ostatniego dnia kończącego kwartał. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych Wykonawca przekazuje na 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążenia Zamawiającego kosztami. 13. W przypadku, gdy termin spłaty rat kapitałowych czy odsetkowych przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 14. Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku : a) Stopa bazowa WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych ustalona jako stawka średnia z okresu 1 miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca b) Marża banku - stała dla całego okresu kredytowania 15. Oprocentowaniu podlega kwota stanowiąca zadłużenie Zamawiającego wobec Wykonawcy tj. kwota faktycznie wykorzystanego kredytu pomniejszona o dokonanie spłaty rat kapitałowych przy założeniu, że rok liczy 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 16. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wysokości obowiązującego w danym miesiącu oprocentowania kredytu, w formie pisemnej, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 17. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kredytu przed terminem bez dodatkowego obciążenia finansowego Zamawiającego przez Wykonawcę z tego tytułu tj. prowizje, opłaty itp. 18. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wystawionego przez Zamawiającego - bez poręczenia właścicieli zamawiającego, wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 19. Zamawiający wymaga aby Wykonawca którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty projekt umowy kredytowej, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ. 20. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000 PLN. (słownie : dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Wodociągi i Kanalizacja - Aglomeracja Giżycko Sp. Z o.o., Bystry 25 11-500 Giżycko Bank Gospodarki Żywnościowej o/Giżycko 67 2030 0045 1110 0000 0149 5900. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy : a) nazwę Wykonawcy, b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - wykonawca na wezwanie zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw 6. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aglomeracja.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach