Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 719 656,00 PLN (słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt sześć złotych) na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu Gminy Suraż na 2011 rok

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-105 Suraż, ul. 11 Listopada 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6503184 , fax. 085 6503184
  • Data zamieszczenia: 2011-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16 16
    18-105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 085 6503184, fax. 085 6503184
    REGON: 00052884700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 719 656,00 PLN (słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt sześć złotych) na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu Gminy Suraż na 2011 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Uruchomienie kredytu 29.09.2011r. 2. Okres spłaty kredytu 30.09.2021r. 3. Odsetki naliczane w ratach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy spłata odsetek następuje w ostatnim dniu roboczym. 4. Oprocentowania kredytu - wg stopy procentowej WIBOR 1 M, powiększone o stałą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1 M w wysokości obowiązującej na dzień 25.08.2011r. 5. Zamawiający zastrzega możliwość: a. wykorzystania kredytu w transzach od dnia 29.09.2011r. do dnia 17.12.2011r. b. wcześniejszych spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tym związanych, odsetki będą liczone od dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. c. wykorzystanie kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienie od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji, a zamawiający zaproponuje nowe terminy spłaty. 6. Zamawiający nie przewiduje prowizji od uruchomienia kredytu. 7. Odsetki od zadłużenia przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki podstawowe + 3 punkty procentowe. 8. Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje złożenia pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2000r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia na wekslu in blanco kontrasygnaty Skarbnika Gminy, która będzie polegała na zamieszczeniu na wekslu podpisu Skarbnika z dopiskiem - Kontrasygnuję - oraz wskazaniu funkcji osoby kontrasygnującej weksel - Skarbnik Gminy. Zamieszczenie na wekslu podpisu Skarbnika nie będzie traktowane jako udzielenie poręczenia wekslowego tylko jako podpis warunkujący ważność zobowiązania wystawcy weksla - jednostki samorządu terytorialnego. 10. W celu podpisania umowy kredytowej oprocentowanie ustalone zostanie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1 M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jednomiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR 1 M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych, powiększonej o marżę banku stałą w okresie kredytowania. Harmonogram spłaty kredytu: Spłata w 36 ratach 1/2012 rok - trzy raty (1 000,00 PLN) płatne 30.04.2012r. 30.06.2012r ,30.09.2012r. 2/2013 rok - trzy raty (1 000,00 PLN) płatne 30.04.2013r. 30.06.2013r ,30.09.2013r. 3/2014 rok - trzy raty (1 000,00 PLN) płatne 30.04.2014r. 30.06.2014r ,30.09.2014r. 4/2015 rok - cztery raty (1 000,00 PLN) płatne 30.04.2015r. 30.06.2015r ,30.09.2015r. 20.12.2015r. 5/2016 rok - cztery raty (5 000,00 PLN) płatne 30.04.2016r. 30.06.2016r ,30.09.2016r. 20.12.2016r. 6/2017 rok - cztery raty (5 000,00 PLN) płatne 30.04.2017r. 30.06.2017r ,30.09.2017r. 20.12.2017r. 7/2018 rok - cztery raty (50 000,00 PLN) płatne 30.04.2018r. 30.06.2018r ,30.09.2018r. 20.12.2018r. 8/2019 rok - cztery raty (50 000,00 PLN) płatne 30.04.2019r. 30.06.2019r ,30.09.2019r. 20.12.2019r. 9/2020 rok - cztery raty (50 000,00 PLN) płatne 30.04.2020r. 30.06.2020r ,30.09.2020r. 20.12.2020r. 10/2021 rok - dwie raty po (20 000,00 PLN) płatne 30.04.2021r. 30.06.2021r jedna rata ( 26 656,00 PLN) ,30.09.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach