Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 013 842 zł

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 36-016 Chmielnik, Chmielnik 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2296606, 2296609 , fax. 017 2296600
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Chmielnik 50 50
    36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie
    tel. 017 2296606, 2296609, fax. 017 2296600
    REGON: 69058205100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 013 842 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 013 842 zł na : - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań związanych z wykonywaniem inwestycji objętych Strategią Rozwoju Gminy Chmielnik w kwocie 1 178 506 zł - sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy na 2010 rok w kwocie 1 835 336 zł powstałego w związku z realizacją inwestycji przy udziale środków z Unii Europejskiej (budowa wodociągu w Chmielniku - 1 140 905 zł) oraz remont drogi gminnej 694 431 zł. Opis kredytu: Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia a) waluta kredytu: złoty polski (PLN); b) kredyt długoterminowy c) kwota kredytu - 3 013 842 PLN; d) oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty (stopa referencyjna WIBOR 3M plus stała marża banku); e) uruchomienie kredytu w następujących transzach: - I transza do 25.06.2010 - 2 000 000 PLN - II transza do 30.09.2010 - 1 013 842 PLN f) częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); g) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 30.03.2011 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2011 r.); h) termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; i) ilość rat kapitałowych - 16; j) sposób zaokrąglania kwot - do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę; k) metoda wyznaczania rat - kapitałowa; l) sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366), m) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; n) prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu); o) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; p) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu. q) formę zabezpieczenia spłaty kredytu wraz z należnymi odsetkami stanowi weksel in blanco z deklaracją wekslową równą wielkości wnioskowanego kredytu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić plan spłaty kredytu (zamieszczony w załączniku nr 3 do SIWZ) według poniższego schematu: Termin Kwota w zł 31.03.2011 125 000 30.06.2011 125 000 30.09.2011 125 000 31.12.2011 125 000 31.03.2012 200 000 30.06.2012 200 000 30.09.2012 200 000 31.12.2012 200 000 31.03.2013 214 230 30.06.2013 214 230 30.09.2013 214 230 31.12.2013 214 230 31.03.2014 214 230 30.06.2014 214 230 30.09.2014 214 231 31.12.2014 214 231
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach