Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.776.708 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.776.708 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.776.708 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt sześć tysięcy siedemset osiem złotych) na sfinansowanie planowanej spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Kredyt udzielony będzie w trzech transzach: • I transza 31 lipca 2020 r. 376 708 PLN, • II transza 30 października 2020 r. 400 000 PLN, • III transza 30 grudnia 2020 r. 1 000 000 PLN 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i wysokości transz oraz harmonogramu spłaty kredytu. 4. Kredyt będzie wykorzystywany do dnia 30 grudnia 2020 roku („na żądania” tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek Gminy Lądek-Zdrój w ciągu 4 dni roboczych). 5. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 2021 - 2024 r. - 48 ratach miesięcznych po 10.000 zł, w 2025 – 2027 r. – 36 ratach miesięcznych po 15.000 zł i w 2028 - 2030 r. – 35 ratach miesięcznych po 21.000 zł i jedna rata ostatnia w wysokości 21.708 zł, płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca. 6. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Wykonawcę pocztą elektroniczną w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Odsetki Zamawiający rozpocznie spłacać w dniu 31.07.2020 r. 7. Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania i obejmuje wszelkie opłaty, prowizje i inne koszty oraz korzyści bankowe. 8. Oprocentowanie kredytu – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej i stała dla całego okresu kredytowania marża banku. W przypadku gdy brak jest notowań stawki na ostatni dzień miesiąca, notowania należy przyjąć z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. 9. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 0,64% z dnia 25.05.2020 r. 10. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tysięcy euro a poniżej progów unijnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: • posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2357 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Projekt umowy wraz z harmonogramem spłat kredytu i odsetek, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach