Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego oraz spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2010-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego oraz spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na: a) sfinansowanie inwestycji - Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rudka wraz z budową przyłączy, miejscowości: Rudka, Karp, Józefin, Niemyje Skłody i Niemyje Nowe - kwota kredytu - 596 133,00 zł, b) spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych - kwota kredytu - 396.769.00 zł. 1. Kwota kredytu: 992 902,00 zł 2. Termin uruchomienia: jednorazowo w ciągu 7 dni od podpisania umowy. 3. Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 1 grudnia 2023 r. 4. Okres karencji - do 31.12.2011 r. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 5. Dla ustalenia całkowitego kosztu kredytu należy oprzeć się o zmienną stopę procentową ustaloną wg 1-miesięcznej stawki WIBOR na dzień 20.05.2010 r. i marżę bankową. 6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 7. Forma zabezpieczenia - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 9. Spłata kapitału w ratach miesięcznych - 1 dnia każdego miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego). Spłata rat kredytowych: 2010 - 0, 2011 - 0, 2012 - 82762,00 zł - 1 rata 6906,00, 11 rat 6896,00, 2013 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2014 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2015 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2016 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2017 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2018 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2019 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2020 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2021 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2022 - 82740,00 zł - 12 równych rat, 2023 - 82740,00 zł - 12 równych rat. 10. Spłaty odsetek - łącznie z ratami kredytu -1 dnia każdego miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego). 11. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a roku przestępnym 366 dni. 12. Dla pierwszego okresu obrachunkowego stopę WIBOR 1M ustala się według notowań z ostatniego dnia roboczego przed dniem postawienia kredytu do dyspozycji kredytobiorcy. 13. O wysokości oprocentowania w danym okresie obrachunkowym bank zawiadamia Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie w terminie 7 dni od daty ustalenia oprocentowania dla tego okresu. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat, po powiadomieniu Banku z 7 - dniowym uprzedzeniem o zamierzonej spłacie. Z tego tytułu nie przysługuje Bankowi dodatkowa prowizja. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania do 20 % kredytu, bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 16. Odsetki naliczane są od wykorzystanej kwoty kredytu. Od kwoty niewykorzystanej nie pobiera się dodatkowych opłat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach