Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na lata 2011- 2012 w wysokości 6.000.000 PLN

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3765403 , fax. 041 3765980
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    ul. Radziwiłłówka 2 2
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3765403, fax. 041 3765980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na lata 2011- 2012 w wysokości 6.000.000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na lata 2011- 2012 w wysokości 6.000.000 PLN Opis Przedmiotu zamówienia: - kredyt długoterminowy, - kwota kredytu 6.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów związanego z realizacją inwestycji i dotacji na zadania inwestycyjne ujęte w uchwałach budżetowych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w latach 2011-2012 z tym, że w roku 2011 kwota kredytu 3.000.000zł, w roku 2012 kwota kredytu 3.000.000zł. - oprocentowanie kredytu liczone według zmiennej stawki - WIBOR 1M średniomiesięczny + marża banku. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca, - uruchomienie kredytu w transzach na wniosek Urzędu, przy czym ostateczny termin uruchomienia kredytu w roku 2011 w kwocie 3.000.000zł przypada na dzień 31.12.2011, w roku 2012 ostateczny termin uruchomienia kredytu w kwocie 3.000.000zł przypada na dzień 31.12.2012r. - od uruchomienia kredytu prowizja - 0%, - spłata kredytu w latach 2012-2024 - karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 roku - spłata kapitału po upływie karencji, na koniec każdego kwartału, pierwsza rata przypada na dzień 31.03.2012 - spłata odsetek na koniec każdego kwartału od aktualnego zadłużenia, ostatnia rata odsetek płatna do dnia 31.12.2024 r. - dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, - od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja - 0%, - w razie braku dyspozycyjności kredytu w czasie określonym w niniejszym punkcie SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za straty na zasadach ogólnych, - kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, - kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna, - Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy, - zabezpieczenie kredytu - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego, - Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust.5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców, Dla celów przygotowania wyceny oferty ustala się, iż rok posiada 365 dni,, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 1M średniomiesięczny z dnia 28.10.2010r. (w wysokości 3,6200 % wg. www.bankier.pl) stałą w całym okresie kredytowania, jako umowny termin rozpoczęcia okresu naliczania odsetek należy przyjąć dzień 31.03.2011, a kredyt zaciągany będzie w następujących transzach : I transza 31.03.2011 - 750.000zł II transza 30.06.2011 - 750.000zł III transza 30.09.2011 - 750.000zł IV transza 31.12.2011 - 750.000zł V transza 31.03.2012 - 750.000zł VI transza 30.06.2012 - 750.000zł VII transza 30.09.2012 - 750.000zł VIII transza 31.12.2012 - 750.000zł Kod CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł. (Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.12.2010r. do godz. 11.00 Wadium może być wnoszone we wszystkich formach określonych w art. 45 PZP Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: 1) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP., 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, (tj Gmina Pacanów - Wójt Gminy), 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela, 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 00400400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PzP. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 10.12.2010r. do godz. 11.00 Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 60 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pacanow.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach