Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU

Gmina Niedźwiedź ogłasza przetarg

  • Adres: 34-735 Niedźwiedź, Niedźwiedź
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 12 760, , fax. 183 317 057
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedźwiedź
    Niedźwiedź 233
    34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie
    tel. 18 33 12 760, , fax. 183 317 057
    REGON: 49189253500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 584 723,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Niedźwiedź. 2. Kredyt będzie udzielony na rachunek bieżący budżetu Gminy nr 91 88080006 0020 0200 1153 0002 według zapotrzebowania Zamawiającego w dwóch transzach: I transza do 30.11.2020r. w wysokości 1 500 000,00 zł II transza do 14.12.2020r. w wysokości 1 084 723,00 zł 3. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30.03.2025r. 4. Spłata kapitału będzie następować co kwartał, a więc 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 20 grudnia. 5. Spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi dnia 31.03.2025r. 6. Spłata ostatniej raty kapitałowej nastąpi dnia 20.12.2034r. 7. Spłata pierwszych odsetek nastąpi 31.12.2020r. 8. Raty kapitałowe będą spłacane w wysokości: 64 618,00zł; ostatnia 64 621,00zł 9. Spłata odsetek będzie następowała co miesiąc – dniem spłaty jest ostatni dzień miesiąca. 10. W przypadku gdy termin spłaty kapitału lub odsetek będzie dniem wolnym od pracy, termin będzie zachowany jeżeli spłata kapitału lub odsetek nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 11. Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Źródłem spłaty kredytu będą dochody budżetu gminy. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji. 14. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu spłaty rat kredytu bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji. 15. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 16. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 17. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje WIBOR 1M z 12.10.2020 + stała marża banku. 18. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji lub korespondencji elektronicznej e-mail w ciągu maksymalnie 5 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. Ostateczny termin wykorzystania kredytu do dnia 30.12.2020r. 19. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 20. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Więcej informacji na temat kredytu dostępne w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe lub inny dokument na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy 2. Załącznik nr 4 do SIWZ- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 3. Załącznik nr 5 do SIWZ– Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach