Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu

Gmina Niedźwiedź ogłasza przetarg

  • Adres: 34-735 Niedźwiedź, Niedźwiedź
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 312 772 , fax. 183 317 057
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedźwiedź
    Niedźwiedź 233
    34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie
    tel. 183 312 772, fax. 183 317 057
    REGON: 491892535
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. . Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu : 1) KWOTA KREDYTU: 1.894.906,00 ZŁ 2) URUCHOMIENIE KREDYTU: I RATA 30.08.2018 R. W WYSOKOŚCI 947.453,00 ZŁ: II RATA 01.10.2018 R. W WYSOKOŚCI 947.453,00 ZŁ 3) KARENCJA W SPŁACIE: DO 30.03.2023 R. 4) SPŁATA KAPITAŁU CO KWARTAŁ: 31 MARCA, 30 CZERWCA, 30 WRZEŚNIA, 20 GRUDNIA 5) SPŁATA PIERWSZEJ RATY KAPITAŁOWEJ: 31.03.2023 R. 6) SPŁATA OSTATNIEJ RATY KAPITAŁOWEJ: 20.12.2032 R. 7) SPŁATA PIERWSZYCH ODSETEK: 31.08.2018 R. 8) RATY KAPITAŁOWE W WYSOKOŚCI: 47.372,50 zł, OSTATNIA 47.378,50 zł 9) SPŁATA ODSETEK CO MIESIĄC – DNIEM SPŁATY JEST OSTATNI DZIEŃ MIESIĄCA 10) W PRZYPADKU GDY TERMIN SPŁATY KAPITAŁU LUB ODSETEK BĘDZIE DNIEM WOLNYM OD PRACY, TERMIN BĘDZIE ZACHOWANY JEŻELI SPŁATA KAPITAŁU LUB ODSETEK NASTĄPI W PIERWSZYM DNIU ROBOCZYM PO TERMINIE SPŁATY 11) ZABEZPIECZENIE: WEKSEL IN BLANCO WRAZ Z DEKLARACJĄ WEKSLOWĄ 12) ŻRÓDŁO SPŁATY KREDYTU: DOCHODY BUDŻETU GMINY 13) MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TERMINU URUCHOMIENIA KREDYTU BEZ POBIERANIA PROWIZJI 14) MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TERMINU SPŁATY RAT KREDYTU BEZ POBIERANIA DODATKOWYCH PROWIZJI 15) PRZELEW NA KONTO BIEŻĄCE BUDŻETU GMINY NR 91 88080006 0020 0200 1153 0002 16) Do SPORZĄDZENIA OFERTY NALEŻY PRZYJĄĆ WIBOR 1M z 03.07.2018 + STAŁA MARŻA BANKU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami prawa bankowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach