Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu gminy oraz realizację zadań inwestycyjnych w wysokości 600.000,00 zł

Gmina Międzybórz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-513 Międzybórz, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 627 856 019 , fax. 627 856 019
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzybórz
    ul. Kolejowa 13
    56-513 Międzybórz, woj. dolnośląskie
    tel. 627 856 019, fax. 627 856 019
    REGON: 25085488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu gminy oraz realizację zadań inwestycyjnych w wysokości 600.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego na pokrycie deficytu gminy oraz realizację zadań inwestycyjnych w wysokości 600.000,00 zł 1. Okres kredytowania: od daty zawarcia umowy do dnia 30.12.2028 r. 2. Wypłata środków: na wskazany rachunek bankowy Gminy Międzybórz - zgodnie z dyspozycją Kredytobiorcy , jednak nie później niż jeden dzień od dnia podpisania umowy. 3. Kredyt zostanie wykorzystany do 31.12.2020 r. 4. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 5. Spłata kapitału nastąpi w terminie do 30.12.2028 roku. 6. Odsetki płatne kwartalnie. 7. Odsetki naliczane będą wg 3M WIBORU + stała marża proponowana przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy . 8. Zamawiający nie płaci prowizji i odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu. Naliczanie odsetek wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu, bank nie może naliczać prowizji za gotowość. 9. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. Odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 10. Prowizja (jeżeli wystąpi) wyrażona w punktach procentowych oraz w PLN płatna przy uruchomieniu kredytu . 11. Forma zabezpieczenia kredytu – weksel In blanco, który będzie opatrzony kontrasygnatą skarbnika. 12. Sposób spłaty kredytu i odsetek: - spłata kredytu na dzień 30.12.2028 roku, - odsetki naliczane będą wg WIBORU 3M+ stała marża proponowana przez bank niezmienna w okresie obowiązywania umowy, 13. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenia rachunku dot. spłaty kredytu. 14. Dla potrzeb obliczenia ceny kredytu – przyjmujemy stawkę WIBOR 3 M – na dzień 02.11.2020r. 15. Do naliczania odsetek przyjmujemy kalendarz rzeczywisty. 16. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 17. Termin uruchomienia kredytu: nie później niż 1 dzień od daty zawarcia umowy. Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie określonym przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 poz. 128 z późn. zm.) lub dokument równoważny. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły "spełnia/nie spełnia", na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach