Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Budry oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Budry ogłasza przetarg

  • Adres: 11-606 Budry, Al. Wojska Polskiego 27
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4278003 , fax. 087 4278017
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budry
    Al. Wojska Polskiego 27 27
    11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4278003, fax. 087 4278017
    REGON: 00053285000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Budry oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Budry na rok 2011 w kwocie 600.123,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek w kwocie 1.499.877,00 zł. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 10 lat, z uwzględnieniem indywidualnego harmonogramu spłaty rat kapitału określonego w SIWZ - Rozdział III. 2.Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego następnego dnia od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia 31 grudnia 2011 r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 3.Planowany harmonogram wykorzystania kredytu: wrzesień 2011 r. - 1.500.000,00 zł październik 2011 r. - 600.000,00 zł Zamawiający nie będzie związany w/w harmonogramem w okresie kredytowania. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszenia kwoty kredytu - bez prowizji i opłat. 5.Wykorzystanie kredytu następować będzie w formie bezgotówkowej, w drodze realizacji przez Wykonawcę zleceń Zamawiającego w ciężar rachunku kredytowego. 6.Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu dzienne wyciągi bankowe potwierdzające dokonane operacje na rachunku kredytowym (w tym naliczone i spłacone odsetki) w terminie pierwszego dnia po dniu dokonania operacji, bez prowizji i opłat. 7.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 3M kwartału poprzedzającego kwartał, dla którego oprocentowanie będzie ustalane i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Zmiana oprocentowania następuje w pierwszym dniu każdego kalendarzowego kwartału. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 8.O wysokości oprocentowania obowiązującego w każdym kwartale Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie do 10 dnia każdego kwartału w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. 9.Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok obrachunkowy liczy 365 dni lub 366 dni dla roku przestępnego, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 10.Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca - bez obciążania zamawiającego kosztami. W okresie spłaty kredytu odsetki płatne będą od zadłużenia malejącego. 11.Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 12.W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 13.Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w ostatnim dniu miesiąca wymienionego w poniższym Harmonogramie, Harmonogram spłaty rat kapitałowych: 30 wrzesień 2012 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2013 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2014 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2015 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2016 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2017 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2018 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2019 r. - 210 000 zł 30 wrzesień 2020 r. - 210.000 zł 31 sierpień 2021 r. - 210.000 zł Ogółem spłata rat kapitału - 2.100.000,00 zł 14.Za spłatę kredytu lub jego rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy; wyjątek stanowić będzie spłata rat w miesiącu grudniu - nastąpią one w ostatnim dniu roboczym miesiąca. 15.Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty w terminie 14 dni kalendarzowych przed jej realizacją, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 16.W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu Zamawiający dokona aktualizacji harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17.Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 18.Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.budry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach