Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pozezdrze

Gmina Pozezdrze ogłasza przetarg

  • Adres: 11-610 Pozezdrze, ul. 1 Maja 1A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4279006 , fax. 087 4279333
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pozezdrze
    ul. 1 Maja 1A 1A
    11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4279006, fax. 087 4279333
    REGON: 00053832000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pozezdrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pozezdrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w złotowych polskich w wysokości 890.000,0 zł, przeznaczonych na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pozezdrze tj. wydatków majątkowych i bieżących ujętych w budżecie Gminy na 2010 rok. Kredyt zostanie zaciągnięte na okres 10 lat, z uwzględnieniem indywidualnego harmonogramu spłaty rat kapitału określonego w SIWZ - Rozdział III. 2. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie 3 dni od dnia zawarcia umowy kredytowej. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 3. Przewidywany termin uruchomienia kredytu: listopad 2010 r. - 890.000,0 zł Zamawiający nie będzie związany w/w terminem w okresie kredytowania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania modyfikacji kwot kredytów lub kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków lub odstąpienia od realizacji planowanych zadań - bez prowizji i opłat. 5. Wykorzystanie kredytu lub kredytów nastąpi w formie przelania środków z uzyskanego kredytu na wskazany rachunek Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające dokonane operacje na rachunku kredytowym (w tym naliczone i spłacone odsetki) w terminie 1-go dnia po dniu dokonania operacji, bez prowizji i opłat. 7. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne w okresach trzymiesięcznych, ustalane jako suma stawki WIBOR 3M i stałej marży Wykonawcy określonej w ofercie w punktach procentowych. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 8. O wysokości oprocentowania obowiązującego w każdym trzymiesięcznym okresie Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia zaistniałej zmiany, bez obciążania kosztami. 9. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytów lub kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni lub 366 dni dla roku przestępnego, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 10. Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca. 11. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 12. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 13. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie w ostatnim dniu miesiąca wymienionego w poniższym Harmonogramie, Harmonogram spłaty rat kapitałowych: 30 wrzesień 2011 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2012 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2013 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2014 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2015 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2016 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2017 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2018 r. - 100 000 zł 30 wrzesień 2019 r. - 90 000 zł Ogółem spłata rat kapitału - 890.000 zł 14. Za spłatę kredytów lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy; 15. Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni kalendarzowych przed jej realizacją, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 16. W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu Zamawiający dokona aktualizacji , bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 18. Sprawozdania budżetowe za lata 2007 - 2010 znajdują się na stronie internetowej Urzędu Gminy - www.bip.pozezdrze.pl. 19. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytów lub kredytu stanowić będą weksle własne in blanco (weksel własny in blanco) z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracjami wekslowymi (deklaracją wekslową). 20. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanymi kredytami lub kredytem. 21. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pozezdrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach