Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2009.

Urząd Gminy Santok ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, ul. Gorzowska 59
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7287510, 7287518 , fax. 095 7287511
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Santok
    ul. Gorzowska 59 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 095 7287510, 7287518, fax. 095 7287511
    REGON: 00054845900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,-zł (słownie: dwa miliony pięćset złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2009 2. Zakres usługi obejmuje: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową - kredyt jest udzielany jednorazowo w następnym dniu po podpisaniu umowy. - okres spłaty kredytu: do 20.12.2019r. - oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej; - stała marża bankowa, - sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: zmienna, ustalana dla danego miesiąca kalendarzowego, w którym przypada spłata, w oparciu o wartość WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca. Marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie umowy kredytowej, - dopuszcza się możliwość przedterminowej spłaty kredytu oraz zmniejszenie kredytu bez ponoszenia kosztów prowizji rekompensacyjnej; - Zamawiający nie przewiduje prowizji dla Oferenta z tytułu udzielonego kredytu, - brak karencji w spłacie odsetek, - spłata odsetek realizowana miesięcznie, każdego ostatniego dnia miesiąca; - spłata rat kapitałowych wg harmonogramu załączonego do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 2.000,- (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy o zamówieniach publicznych, oraz spełniają warunki podane w niniejszej SIWZ, w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponując potencjałem umożliwiającym wykonanie zamówienia, 3. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ustawy 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. 7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez podmioty występujące wspólnie, jako tzw. Konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazana spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) kompletny i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z przedmiotowego dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Oferenta, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. e) wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta (załącznik nr 2) f) oświadczenie o zapoznaniu się Oferenta z SIZW (załącznik nr 3) g) oświadczenie Oferenta, w trybie art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 4) h) oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 ustawy (załącznik nr 5) i) oświadczenie o zobowiązaniu do podpisania umowy (załącznik nr 6) j) oświadczenie o wyrażeniu przez Oferenta zgody na odstąpienie od naliczania prowizji rekompensacyjnej z tytułu spłacenia kredytu lub poszczególnych jego rat przed terminem lub z tytułu niewykorzystanej kwoty kredytu, pod warunkiem powiadomienia Oferenta przez Zamawiającego z 7 - dniowym wyprzedzeniem. k) oświadczenie Oferenta, że uważa się związany złożoną ofertą przez czas wskazany w SIZW (załącznik nr 1) l) aktualne zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie przez Oferenta czynności bankowych Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie, jako tzw. Konsorcjum obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, powinni odrębnie dysponować w/w dokumentami, a ponadto zobowiązane jest dołączyć umowę Konsorcjum, określającą: a) podmioty tworzące Konsorcjum b) czas trwania umowy, który nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia, c) Lidera Konsorcjum uprawnionego do faktycznych czynności wobec Zamawiającego d) oświadczenia, że każdy z członków Konsorcjum odpowiada solidarnie wobec Zamawiającego e) zakaz zmiany uczestników Konsorcjum lub rozwiązania umowy przez jakikolwiek podmiot je tworzący. Do oferty może zostać dołączony wzór umowy, stosowany przez ubiegającego się o zamówienie, który po sprawdzeniu i ewentualnych korektach musi zyskać akceptację Zamawiającego i Oferenta. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów wyklucza Oferenta z postępowania. Załączone dokumenty winne być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (wymienioną w załączniku nr 2), wskazaną we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej lub posiadająca ich imienne upoważnienie. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.santok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach