Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim

Gmina Zadzim ogłasza przetarg

  • Adres: 99-232 Zadzim, Zadzim 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6786160 , fax. 043 6786660
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zadzim
    Zadzim 44
    99-232 Zadzim, woj. łódzkie
    tel. 043 6786160, fax. 043 6786660
    REGON: 00054785600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzadzim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2009 r. i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie zł 2.600.000.00 ( słownie zł: dwa miliony sześćset tysięcy gr 00 ), - okres kredytowania 10 lat, - karencja w spłacie kapitału do 31.12.2009 r., - spłata w okresach kwartalnych od 31.03.2010 r. do 31.12.2019 r., - spłata odsetek od 1.10.2009 r. do 31.12.2019 r. w okresach kwartalnych, - oprocentowanie kredytu wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania WIBOR 1 M na dzień 02 czerwiec 2009 r. w wysokości 4,01 % powiększoną lub pomniejszoną o oferowaną marżę niezmienną w okresie kredytowania, - zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, - określona wielkość kredytu ma charakter maksymalny, zamawiający może korzystać z kredytu w transach bądź wykorzystać częściowo, - nie przewiduje się zmian składników ceny kredytu w trakcie trwania umowy za wyjątkiem stawki WIBOR, - nie przewiduje się dodatkowych opłat związanych z przedterminową spłatą kredytu bądź odsetek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, c)spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, g) koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzadzim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach