Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000,00 (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00-100) przeznaczonego na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Kościelisko w 2009 roku zgodnie z planowanymi w budżecie na rok 2009 przychodami budżetu. Karencja w spłacie pobranego kredytu: od dnia przyznania do dnia 28.03.2011 Kredyt ma być udzielony w dwóch transzach w terminie: I transza w wysokości 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych 00-100)- do 5 dni od dnia podpisania umowy II transza w wysokości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00-100) do 15.12.2009 roku Oprocentowanie kredytu powinno być zmienne w okresach kwartalnych. Przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć liczbę dni w roku 365. Kredyt spłacany będzie po upływie karencji w latach 2010- 2015 w kwartalnych ratach wg harmonogramu: 2011 do 28 marca 2011r. 75.000,00 +odsetki do 28 czerwca 2011r. 75.000,00 +odsetki do 28 września 2011r. 75.000,00 +odsetki do 28 grudnia 2011r. 75.000,00 +odsetki 2012 do marca 2012r. 75.000,00 +odsetki do 28 czerwca 2012r. 75.000,00 +odsetki do 28 września 2012r. 75.000,00 +odsetki do 28 grudnia 2012r. 75.000,00 +odsetki 2013 do 28 marca 2013r. 75.000,00 +odsetki do 28 czerwca 2013r. 75.000,00 +odsetki do 28 września 2013r. 75.000,00 +odsetki do 28 grudnia 2013r. 75.000,00 +odsetki 2014 do 28 marca 2014r. 75.000,00 +odsetki do 28 czerwca 2014r. 75.000,00 +odsetki do 28 września 2014r. 75.000,00 +odsetki do 28 grudnia 2014r. 75.000,00 +odsetki 2015 do 28 marca 2015r. 75.000,00 +odsetki do 28 czerwca 2015r. 75.000,00 +odsetki do 28 września 2015r. 75.000,00 +odsetki do 28 grudnia 2015r. 75.000,00 +odsetki Odsetki od kredytu będą spłacane począwszy od 28 grudnia 2009 roku Dopuszcza się pobranie tylko jednej prowizji za udzielenie kredytu, płatnej jednorazowo w dniu uruchomienia transzy kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat. Zamawiający wyklucza założenie rachunku bieżącego lub pomocniczego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie : 1. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych prowizji lub opłat 2. zmianę warunków spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat Zabezpieczenie będzie w formie weksla in blanco na kwotę zaciągniętego kredytu wraz z deklaracją wekslową i oświadcze-niem o poddaniu się egzekucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień: 1)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydana przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 2008r. Prawo ban-kowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie ze-zwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Bankowego - kserokopię innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmiana-mi). 1) wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień pu-blicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydana przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 2008r. Prawo ban-kowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie ze-zwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Bankowego - kserokopię innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych 3) oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach