Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Powiat Grudziądzki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Małomłyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 14 400 , fax. 56 45 14 401
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grudziądzki
    ul. Małomłyńska 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 14 400, fax. 56 45 14 401
    REGON: 87111861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgrudziadzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000.000,00 PLN, przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2020. 1) Wysokość kredytu 5 000.000,00 PLN. 2) Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 3) Okres spłaty – 36 miesięcy w tym okres karencji w spłacie kapitału do 29.01.2021 r. 4) Spłata kapitału – od upływu okresu karencji tj. od 29 stycznia 2021 r., w okresach co 3 miesiące, na koniec miesiąca (stycznia, kwietnia, lipca, października ostatnia rata 29 września 2023 r.). 5) Spłata odsetek – od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przekazanego przez Bank. 6) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w dniu poprzedzającym dzień wolny. 8) Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek oraz stałej marży wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty, marża banku stała w całym okresie kredytowania. 9) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 10) Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu 01.10.2020 r., ostateczne wykorzystanie do dnia 30.12.2020 r. 11) Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu. 12) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 13) Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 14) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). 15) Prowizja od kredytu – płatna będzie od kwoty uruchomionego kredytu. 16) Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 17) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie: ceny w następujący sposób: a) Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki na 15 czerwca 2020 r. tj. 0,24 %) Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b)Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu, oraz liczby dni do określenia czasu uruchomienia kredytu. 18) Do złożonej oferty wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 19) Zamawiający przedstawi aktualne zaświadczenia z ZUS i US oraz opinię RIO o możliwości spłaty kredytu przed podpisaniem umowy. 20) Rodzaj zamówienia: usługi. 21) UWAGA: Dokumenty zawierające informacje niezbędne do oceny zdolności kredytowej stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. 22) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z póź. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają odpowiednie zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia czynności bankowych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz., 2) Projekt umowy( projekt umowy musi być zgodny warunkami określonymi w SIWZ. Ze złożona ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz.U z 2019.,poz. 2357 z późn. zm.) 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy; 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach