Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO .

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 5.500.000,00 PLN (pięc milionów pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu na rok 2009. 2. Zakres przedmiotu zamówienia : a) kredyt długoterminowy w kwocie 5.500.000,00 PLN (pięc milionów pięćset tysięcy złotych) dostępny w 2009 roku, b) okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30.11.2015 r. c) spłata rat kapitałowych będzie się przedstawiała następująco: - kwota 300.000,00 PLN - 30.11.2010 r. - kwota 1.000.000,00 PLN - 30.11.2011 r. - kwota 1.000.000,00 PLN - 30.11.2012 r. - kwota 1.000.000,00 PLN - 30.11.2013 r. - kwota 1.000.000,00 PLN - 30.11.2014 r. - kwota 1.200.000,00 PLN - 30.11.2015 r. d) odsetki naliczane w ratach miesięcznych, liczone, od faktycznie wykorzystanych środków, e) oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M jest ustalane na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu odsetkowego, f) spłata odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca, g) spłata rat kapitałowych następować będzie na koniec miesiąca, którego dotyczy okres obrachunkowy, h) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (bez konsekwencji finansowych, po uprzednim zawiadomieniu banku), e) Oferent jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki, składającej się z: - stopy procentowej WIBOR 1M ogłoszonej w dzienniku Rzeczpospolita w dniu 30 czerwca 2009 r., - marży banku w skład którego wchodzą wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe. f) w umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się oprocentowanie kredytu wyliczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M oraz stałej marży banku. g) forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2.5 oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł.przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach