Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg
- Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
- Data zamieszczenia: 2011-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
REGON: 53141304700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dabrowa w wysokości 3 195 015 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dabrowa w wysokości 3 195 015 zł (słownie: trzy miliony sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy piętnaście złotych). Przez obsługę kredytu należy rozumieć czynności związane z obsługą spłat rat kapitałowych i odsetek od kredytu. Cel kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań i sfinansowanie planowanego deficytu. Planowany deficyt nie wynika z deficytu z tytułu działalności bieżącej. 2.Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomiania kredytu w transzach, na podstawie dyspozycji płatniczej. Dla celów wyliczenia kosztów obsługi kredytu Zamawiający proponuje następujące transze: I transza do dnia 28 września 2011 r. w kwocie: 2.426.400,-zł II transza do dnia 15 października 2011 r. w kwocie: 368.615,-zł III transza do dnia 15 listopada 2011 r. w kwocie: 400.000,-zł Zamawiający nie będzie związany z w/w harmonogramem w okresie kredytowania i zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości - bez prowizji i opłat z tego tytułu. 3.Spłata rat kapitałowych kredytu będzie regulowana w 100 (słownie: stu) miesięcznych ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca, począwszy od stycznia 2012 roku: 4.Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca, począwszy od stycznia 2012 roku. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału i mającą zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1 dnia następnego kwartału, powiększone o marżę banku. Marża jest stała w całym okresie kredytowania. Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wysokości należnych odsetek za dany okres najpóźniej na 7 dni przed terminem ich zapłaty. 5.Prowizja od kwoty przyznanego kredytu - płatna jednorazowo do 7 dni od dnia podpisania umowy. 6.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 7.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 8.Zamawiający nie będzie dokumentował wykorzystania kredytu. 9.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.118.267,00 zł
Dodano: 2016-07-26 - Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 2.370.000,00 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 908 190 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
Dodano: 2016-05-09 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 840 170 zł ( słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie pożyczki w kwocie 3.800.000,00 zł na spłatę zobowiązań wymagalnych SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2016-04-11 - Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00zł na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu komercyjnego w wysokości 1.500.000,00 zł dla Gminy Kluczbork w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości do 7.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na spłatę zobowiązania wynikającego z umowy pożyczki nr 36594 z 18.03.2014r. - NLP.2016.7
Dodano: 2016-03-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.689.300zł.
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł
Dodano: 2015-11-25