Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. Przebudowa ul. Karczowskiej w Dąbrowie - powtórzenie.

Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
  • Data zamieszczenia: 2010-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
    ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
    REGON: 53141304700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. Przebudowa ul. Karczowskiej w Dąbrowie - powtórzenie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 1 300 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych zero groszy), przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. Przebudowa ul. Karczowskiej w Dąbrowie. Przez obsługę kredytu należy rozumieć czynności związane z obsługą spłat rat kapitałowych i odsetek od kredytu. 2.Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w 1 transzy. Uruchomienie transzy nastąpi na podstawie dyspozycji płatniczej Zamawiającego wystawionej między datą zawarcia umowy a 31 lipca 2010 r. 3.Spłata rat kapitałowych kredytu będzie regulowana przez Zamawiającego w 20 kwartalnych ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 2011 roku: w roku 2010 - kwota 0,00 zł, w roku 2011 do dnia 31 marca - kwota 65 000,00 zł do dnia 30 czerwca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 września - kwota 65 000,00zł do dnia 31 grudnia - kwota 65 000,00zł w roku 2012 do dnia 31 marca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 czerwca - kwota 65 000,00 zł do dnia 30 września - kwota 65 000,00zł do dnia 31 grudnia - kwota 65 000,00zł w roku 2013 do dnia 31 marca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 czerwca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 września - kwota 65 000,00 zł do dnia 31 grudnia - kwota 65 000,00zł w roku 2014 do dnia 31 marca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 czerwca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 września - kwota 65 000,00zł do dnia 31 grudnia - kwota 65 000,00zł w roku 2015 do dnia 31 marca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 czerwca - kwota 65 000,00zł do dnia 30 września - kwota 65 000,00zł do dnia 31 grudnia - kwota 65 000,00zł 4.Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego dany kwartał. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie oparte o stawkę WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych - średnia arytmetyczna z ostatnich 10 dni roboczych miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększone o marżę banku. Marża jest stała w całym okresie kredytowania. 5.Prowizja - płatna jednorazowo do 7 dni od dnia uruchomienia kredytu, wyliczona jako stawka procentowa od wartości udzielonego kredytu. Prowizja płatna będzie wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 6.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 7.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów. 8.Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 9.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach