Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO TERMOMODERNIZACYJNEGO

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8708623 w. 16 , fax. 076 8708624
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11 11
    59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO TERMOMODERNIZACYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w kwocie 560 000 zł ( słownie : pięćset sześćdziesiąt tysięcy zł) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z prowadzeniem prac termomodernizacyjnych w Szkole Podstawowej w Piotrowicach, w/g następujących zasad : 1) planowany termin spłaty kredytu - 2009 - 2015 2) zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 3) spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych do 30 dnia każdego miesiąca 4) spłaty rat kapitału nastąpią do 30 dnia każdego miesiąca począwszy od 30 listopada 2009 r. 5) Spłata kapitału kredytu nastąpi : - w roku 2009 w kwocie 5 000 zł w okresach miesięcznych po 2 500 zł - w roku 2010 w kwocie 18 000 zł w okresach miesięcznych po 1 500 zł - w roku 2011 w kwocie 108 000 zł w okresach miesięcznych po 9 000 zł - w roku 2012 w kwocie 110 400 zł w okresach miesięcznych po 9 200 zł - w roku 2013 w kwocie 110 400 zł w okresach miesięcznych po 9 200 zł - w roku 2014 w kwocie 110 400 zł w okresach miesięcznych po 9 200 zł - w roku 2015 w kwocie 97 800 zł w okresach miesięcznych po 9 200 zł 6) Oprocentowanie będzie oparte na stawce WIBOR 3M
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy - prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w/g zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem : zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa - Prawo bankowe, nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku banku państwowego wystarczające jest wskazanie właściwego publikatora ( Dziennik Ustaw) o utworzeniu banku. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach