Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg
- Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7621093 , fax. 075 7621358
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
ul. Żołnierska 14 14
58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
tel. 075 7621093, fax. 075 7621358
REGON: 23082171800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kaplicy cmentarnej w Ścięgnach w wysokości 350.000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie do 30 listopada 2014 roku usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kaplicy cmentarnej w Ścięgnach w wysokości 350.000,00 zł., inwestycji określonej w Uchwale Nr XXXIII/282/08 Rady Gminy Podgórzyn z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Podgórzyn na rok 2009. -Termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 30 września 2009 roku, -Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej, -Marża banku nie podlega zmianom, -Marża banku nie może mieć wartości ujemnej, -Oprocentowanie kredytu wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M powiększonej o marżę banku dla kredytu w wysokości 350.000,00 zł., -Zapewnienie o nie pobieraniu opłat, prowizji bankowych od niewykorzystanego kredytu, -Odsetki od wykorzystanego kredytu są naliczane od dnia podstawienia wymaganej kwoty na rachunek kredytobiorcy w okresach miesięcznych i płatne 20-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, -Jeżeli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki są płatne w dniu spłaty kredytu, -Raty kapitałowe płatne od miesiąca lutego do listopada w równych ratach po 7 000,00 zł w 20-tym dniu każdego miesiąca począwszy od lutego 2010 roku do listopada 2014 roku, -Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy na pisemny wniosek kredytobiorcy w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia - nie spełnia, tj. w zależności od informacji na dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=493
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 29 lipca 2016 do 28 lipca 2019 roku
Dodano: 2016-06-23 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętej pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC..
Dodano: 2015-12-08 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.
Dodano: 2015-11-12 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY WLEŃ W WYSOKOŚCI 1.780.000,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Dodano: 2015-08-28 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
Dodano: 2015-03-11 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności
Dodano: 2015-03-06 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-02-11 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-01-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 05.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-05