Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 500.000.00 PLN

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poczta@kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 500.000.00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2009 rok, 2) kwota kredytu 500.000 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego od dnia 09 listopada 2009r. do 30.12.2009r. 3) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji, 4) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) 5) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 grudnia 2011 roku do 30 grudnia 2015 roku, w kwotach i terminach jak niżej: do 30 grudnia 2011 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2012 roku - 100.000 zł. do 30 grudnia 2013 roku - 100.000 zł. do 30 grudnia 2014 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2015 roku - 100.000 zł. 6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do 30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2009 roku do grudnia 2015 roku, 7) karencja w spłacie kapitału do 30 grudnia 2011 r., 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, 9) zabezpieczenie: weksel in blanco, 10) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest : - spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ, - oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania, - Wykonawca przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 12 października 2009r wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M publikowany w dniu 12.10.2009r.w dzienniku Rzeczpospolita, powiększony lub pomniejszony o stałą marżę banku. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1. - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy złożyć: a. .wypełniony druk Oferta Cenowa- załącznik nr l, b. projekt umowy indywidualnej na przedmiot zamówienia określony w punkcie III i IV SIWZ uwzględniającej postanowienia i warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, c. oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń (wg załącznika nr 2), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr223, poz.1655, z późn. zmianami), ( wg załącznika nr 3) e. aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenia z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,h. bilans za 2008r, i. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. l. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97r - Prawo bankowe ( tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn .zm.) -dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna i budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: -wszystkich stronach oferty, -załącznikach, -w miejscach, w których Wykonawca wniósł zmiany. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI 5, stanowiące zawartość oferty pozostaną u zamawiającego niezależnie od wyniku przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach