Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 500 000 złotych

Gmina Moskorzew ogłasza przetarg

  • Adres: 29-130 Moskorzew, Moskorzew 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3542003 , fax. 0-34 3542033
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moskorzew
    Moskorzew 42 42
    29-130 Moskorzew, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-34 3542003, fax. 0-34 3542033
    REGON: 15139897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moskorzew.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 500 000 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Moskorzew w wysokości 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. 2. kod CPV-66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu 3. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji zamawiającego w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem do 30.12.2010r. 5. Odsetki będą naliczane od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu. 6. Okres kredytowy 2010 - 2018. 7. Oprocentowanie kredytu oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: 1. zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania dla trzymiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR 3M) 2. stałej w całym okresie kredytowania marży banku. 8. Spłata kapitału począwszy od stycznia 2011r. do grudnia 2018r. w okresach miesięcznych (96 rat) wg poniższego harmonogramu: Harmonogram spłat kapitału w latach2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 w poszczególnych miesiącach w złotych polskich Styczeń 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Luty 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Marzec 33 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 Kwiecień 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Maj 35 000 35 000 35 000 35 000 34000 34 000 34 000 34 000 Czerwiec 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Lipiec 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Sierpień 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Wrzesień 33 000 35 000 35 000 35 000 34 000 34 000 34 000 34 000 Październik 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Listopad 33 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 34 000 Grudzień 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 22 000 Razem w latach 310 000 314 000 314 000 314 000 312 000 312 000 312 000 312 000 9. Spłata naliczonych odsetek na bieżąco od uruchomionego kredytu w okresach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca. 10. W celu porównania złożonych ofert dla obliczenia odsetek za 2010r. należy przyjąć pełną realizację kredytu na dzień 04.05.2010r. 11. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca powinien przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M na dzień 15.04.2010r. tj. 3,89%. 12. Do obliczenia kosztów należy przyjąć kalendarz rzeczywisty. 13. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. 14. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 15. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 17. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty - załącznik nr 5: Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Moskorzew za2009r. sprawozdanie Rb - 27 S- z wykonania dochodów budżetowych za 2009r. sprawozdanie Rb - 28 S- z wykonania wydatków budżetowych za 2009r. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2009 r. sprawozdanie Rb - PDP z wykonania dochodów podatkowych za 2009r. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za 2009r sprawozdanie Rb -N o należnościach za 2009r opinia RIO o: przedłożonym projekcie budżetu Gminy Moskorzew na rok 2010 oraz prawidłowości załączonej do projektu prognozy łącznej kwoty długu na koniec roku budżetowego możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na rok 2010 uchwała nr XXX/120/10 Rady Gminy Moskorzew z dnia 28 stycznia 2010r.w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Moskorzew na 2010 rok uchwała nr XXX/128/10 Rady Gminy Moskorzew z dnia 8 marca 2010r.w sprawie zmian w budżecie Gminy Moskorzew na 2010 rok na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o możliwości zaciągnięcia kredytu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661133005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moskorzew.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną