Urząd Gminy Brzeźnica ogłasza przetarg
- Adres: 34-114 Brzeźnica,
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8792029 wew. 34 , fax. 033 879 20 92
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeźnica
34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie
tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92
REGON: 00053781700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.500.000,00 ZŁ. NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO GMINY BRZEŹNICA NA ROK 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na następujących warunkach: a) przeznaczenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2009 w budżecie gminy Brzeźnica, b) kwota kredytu: 4.500.000,00 zł ( słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) c) rodzaj kredytu: długoterminowy, d) okres kredytowania: od uruchomienia I transzy do 02 listopada 2014 r. e) karencja w spłacie kapitału : do 01 luty 2010 r. f) spłata kapitału: w 20 równych ratach w okresach trzymiesięcznych począwszy od 01 lutego 2010r do 02 listopada 2014 r. g) oprocentowanie kredytu zmienne wg stopy WIBOR 3M (wg notowania ustalonego z drugiego dnia kalendarzowego przed miesięcznym okresem obrachunkowym). W przypadku braku notowania stawki WIBOR 3M dla danego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się notowania z dnia poprzedniego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M plus stała marża banku w skali roku od faktycznego zadłużenia. h) spłata odsetek - naliczane od faktycznego zadłużenia i spłacane w terminie do 15-go dnia następnego miesiąca po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego, i) obowiązek banku do informowania na piśmie kredytobiorcy co najmniej na trzy dni robocze przed terminem płatności o wysokości odsetek. Informacja o wysokości należnych odsetek udzielana przez bank na piśmie może być przesłana na trzy dni robocze przed terminem płatności faksem, a następnie potwierdzenia oryginałem tego dokumentu dostarczonego pocztą, j) zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) spełniać wymagania określone w art.22 ustawy b) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. H niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie Wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zaświadczeniem z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą składania ofert, 2.zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ), 4.formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem (zał. nr 1 - oferta wzór do SIWZ), 5.upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2742079,04 PLN
Dodano: 2016-06-28 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 423 400,55 PLN
Dodano: 2015-08-06 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014
Dodano: 2014-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2014 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2014-08-08 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 156 867,33 PLN
Dodano: 2014-05-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
Dodano: 2014-03-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres 2 lat w wysokości 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-11-19 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.
Dodano: 2013-09-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2013 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2013-08-27 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina.
Dodano: 2013-08-22