Gmina Stawiguda ogłasza przetarg
- Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5126475 , fax. 089 5126910
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
ul. Olsztyńska 10 10
11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5126475, fax. 089 5126910 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiguda.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 900 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 900 000 zł, przeznaczonego na finansowanie wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach, ujętych w budżecie Gminy Stawiguda na 2009 rok. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 7 lat, z uwzględnieniem sześciomiesięcznej karencji w spłacie kapitału.Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umów kredytowych ( umowy kredytowej ) do dnia 31 grudnia 2009r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności wynikające z ustawy Prawo bankowe), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2-3 Pzp wykonawcy spełniają łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt.1 i 3 Pzp musi spełniać każdy z wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 wraz z kalkulacją ceny oferty - załącznik nr 2, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art.98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, z poźn. zm.). 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców: 1)Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika a). Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, - jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przez niego wyznaczonym przypadającym przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osobę/osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną, b). Dokumenty składane przez wykonawców występujących wspólnie: - każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punkcie VI ust.1 ppkt 2-3 pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ wykonawcy złożą wspólnie. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z zastrzeżeniem dot. dokumentu oferty, pełnomocnictwa, oświadczenia wymienionego powyżej w pkt. V ust.1 ppkt. 2. Pełnomocnictwo Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, z poźn. zm. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiguda.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Iława w kwocie 3 900 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w wysokości 960.097,00 zł. w 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zalewo oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1.351.249,34 zł
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-07-20 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.565.685 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt pięć 00/100)
Dodano: 2016-07-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2016 roku w wysokości 1 041 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-06-23 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 127 684,59 zł Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2016-06-03 - kredyt inwestycyjny na spłatę kredytu
Dodano: 2016-04-28 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu Gminy Miejskiej Szczytno.
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2016 roku deficytu budżetu Gminy Grunwald i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-04-12