Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu zlotówkowego w wysokości 2 500 000 zl z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów.

Gmina Tarłów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-515 Tarłów, ul. Rynek 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8385111 , fax. 015 8385120
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarłów
    ul. Rynek 2 2
    27-515 Tarłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8385111, fax. 015 8385120
    REGON: 83041002000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu zlotówkowego w wysokości 2 500 000 zl z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 2 500 000 zł ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów. 2. Okres kredytowania: od 25.08.2010 roku - do 20.12.2018 roku. 3. Okres karencji w spłacie kapitału - do 30.06.2011 roku. 4. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach w zależnosci od potrzeb. Uruchomienie transz kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji zamawiającego w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. 6.Spłata kapitału następować będzie w ratach: 31.07.2011 rok - kwota 50.000 zł 31.07.2012 rok - kwota 50.000 zł 31.12.2013 rok - kwota 100.000 zł 31.12.2014 rok - kwota 300.000 zł 31.12.2015 rok - kwota 300.000 zł 30.06.2016 rok - kwota 350.000 zł 31.12.2016 rok - kwota 350.000 zł 30.06.2017 rok - kwota 250.000 zł 31.12.2017 rok - kwota 250.000 zł 30.06.2018 rok - kwota 250.000 zł 20.12.2018 rok - kwota 250.000 zł 7. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych (do 15-go każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia banku doręczonego na 5 dni przed terminem płatności). Pierwsza platność odsetek 15.09.2010 r , ostatnia 30.12.2018 rok.Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 8. Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M ogłaszanej przez NBP dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 9. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty z tego tytułu. 10. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 12. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nie póżniej niż w ciagu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 13. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 14. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada w sobotę,niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach