Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu.”

Gmina Polanka Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-607 Polanka Wielka, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polanka Wielka
    Długa 61
    32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 338 488 008, , fax. 338 488 009
    REGON: 07218188200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu.” Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach, ale nie później niż do dnia 31.12.2020 r. i do pełnego wykorzystania udzielonego kredytu, na podstawie pisemnego lub przesłanego e-mailem wniosku Zamawiającego. Uruchomienie pierwszej transzy kredytu przewiduje się po podpisaniu umowy w terminie do dwóch dni następujących po dniu złożenia ww. wniosku, ale nie później niż do dnia 13 lipca 2020 r. Prowizja przygotowawcza od kredytu zostanie zapłacona proporcjonalnie do wysokości uruchomionej kwoty kredytu. Płatność rat kapitałowych nastąpi w 156 miesięcznych ratach na koniec każdego miesiąca począwszy od 31.01.2021 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w następujących terminach i wysokości: w roku 2021 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2022 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2023 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2024 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2025 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2026 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2027 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2028 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2029 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2030 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2031 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2032 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2033 r. kwota spłaty 150 000,00 PLN. Płatność rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od stycznia 2021 r. W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania działalności bankowej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (zwanej dalej „ustawą Pb”, t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.7 SIWZ, 2) proponowany przez Wykonawcę projekt umowy uwzględniający postanowienia, o których mowa w części 16 SIWZ; 3) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ; 5) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy; 6) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach