Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 620 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu.”

Gmina Polanka Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 32607 Polanka Wielka, ul. Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 488 008 , fax. 338 488 009
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polanka Wielka
    ul. Długa 61
    32607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 338 488 008, fax. 338 488 009
    REGON: 7101266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 620 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 620 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu." Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach, ale nie później niż do dnia 31.12.2018 r. i do pełnego wykorzystania udzielonego kredytu, na podstawie pisemnego lub przesłanego faksem wniosku Zamawiającego. Uruchomienie pierwszej transzy kredytu przewiduje się po podpisaniu umowy w terminie do dwóch dni następujących po dniu złożenia wniosku, o którym mowa w punkcie 3.4, ale nie później niż do dnia 13 lipca 2018 r. Prowizja przygotowawcza od kredytu zostanie zapłacona proporcjonalnie do wysokości uruchomionej kwoty kredytu. Płatność rat kapitałowych nastąpi w 60 miesięcznych ratach na koniec każdego miesiąca począwszy od 31.01.2024 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w następujących terminach i wysokości: a) w roku 2024 r. kwota spłaty 324 000,00 PLN, b) w roku 2025 r. kwota spłaty 324 000,00 PLN, c) w roku 2026 r. kwota spłaty 324 000,00 PLN, d) w roku 2027 r. kwota spłaty 324 000,00 PLN, e) w roku 2028 r. kwota spłaty 324 000,00 PLN. Płatność rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od stycznia 2019 r. W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania działalności bankowej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (zwanej dalej „ustawą Pb”, t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.7 SIWZ, 2) proponowany przez Wykonawcę projekt umowy uwzględniający postanowienia, o których mowa w części 16 SIWZ; 3) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ; 5) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy; 6) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach