Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Trzciana w kwocie 2.800.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu Gminy Trzciana oraz na spłatę wcześniej zaciąganych kredytów i pożyczek, w związku z realizacją zadań inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Trzciana

Gmina Trzciana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
    Trzciana 302
    32-733 Trzciana, woj. małopolskie
    tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
    REGON: 851660648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Trzciana w kwocie 2.800.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu Gminy Trzciana oraz na spłatę wcześniej zaciąganych kredytów i pożyczek, w związku z realizacją zadań inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Trzciana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Trzciana w kwocie 2.800.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu Gminy Trzciana oraz na spłatę wcześniej zaciąganych kredytów i pożyczek ,w związku z realizacją zadań inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć ujętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Trzciana. 2. Warunki realizacji zamówienia: a)Forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. b)Planowany okres spłaty kapitału: od 2020r. w następujących wysokościach i terminach: 1. 30.05.2020r. - 100.000,00 zł 2. 30.05.2021r. - 800.000,00 zł 3. 30.05.2022r. - 600.000,00 zł 4. 30.05.2023r. - 600.000,00 zł 5. 30.05.2024r. - 700.000,00 zł ostateczna spłata kredytu nastąpi 30.05.2024r. c)Realizacja kredytu w transzach: - w 2018r. - 1.800.000,00 zł - w 2019r. - 1.000.000,00 zł z ostatecznym wykorzystaniem kredytu do 30.12.2019r. Uruchomienie trans kredytu nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji zamawiającego. d)Udzielenie karencji w spłacie kapitału do dnia 30.05.2020r. e)Spłata odsetek w okresach kwartalnych, od faktycznie wykorzystanych środków, płatne w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, tj. kwartał kalendarzowy. f)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu oraz możliwość przesunięcia spłaty rat kredytu maksymalnie do dwóch lat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. h)Zamawiający przedłoży przed uruchomieniem kredytu pozytywną opinię RIO o możliwości spłaty kredytu oraz zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego o braku zaległości. Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu 3. Informacje w zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Wymaganie powyższe dotyczy osób w zakresie wykonywania czynności obsługi dla przedmiotowego kredytu na czas realizacji zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 2) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w ppkt. 2) czynności w trakcie realizacji zamówienia : a) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 5). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.2) czynności. 6). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1876 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania działalności bankowej zgodnie z przepisami prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. wypełniony formularz ofertowy i formularz cenowy 3. pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352 ze zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach