Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 640 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 640 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 640 000 PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego na Budowę sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów 2. okres kredytowania do: 30 grudnia 2015r 3. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego dany kwartał począwszy od 30 marca 2010r. 4. Kredyt zostanie wykorzystany do 15.12.2009 r. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie. 7. Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w dwóch transzach: I transza do 30 listopada 2009r w kwocie 240 000PLN II transza do 15 grudnia 2009r. w kwocie 400 000PLN 8. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco 9. Karencja w spłacie kapitału do 29 marca 2010 r. 10. Spłata kapitału odbywać się będzie w okresach kwartalnych po okresie karencji od dnia 30 marca 2010r 11.Odsetki naliczone zostaną od dnia przekazania określonej transzy na rachunek Zamawiającego 12. Odsetki spłacane będą od 30 dnia miesiąca kończącego kwartał po wypłacie ostatniej transzy kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty. 2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r. Prawo Bankowe ( Dz.U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada zezwolenie na utworzenie, rozpoczęcie i wykonywanie czynności bankowych- tylko w przypadku, gdy Bank nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa do oferty dokument. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 - wg zał nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 23 ust. 2 (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopia potwierdzona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach