Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica Kujawska i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Izbica Kujawska ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 865 009 , fax. 542 865 009
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica Kujawska
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 865 009, fax. 542 865 009
    REGON: 91086685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica Kujawska i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica Kujawska i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań 3.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : 3.2.1 Łączna kwota kredytu: 2.000.000,00 zł 3.2.2 Okres kredytowania: do 30 listopada 2031 roku 3.2.3 Spłata kapitału: w czterech latach – począwszy od roku 2028 do 2031 w wysokościach i terminach: - w roku 2028 – 100.000,00 złotych – do dnia 31 marca – 25.000,00 zł, do dnia 30 czerwca – 25.000,00 zł, do dnia 30 września – 25.000,00 zł, do dnia 30 listopada 25.000,00 zł - w roku 2029 – 630.000,00 złotych – do dnia 31 marca – 160.000,00 zł, do dnia 30 czerwca – 160.000,00 zł, do dnia 30września – 160.000,00 zł, do dnia 30 listopada 150.000,00 zł - w roku 2030 – 630.000,00 złotych – do dnia 31 marca – 160.000,00 zł, do dnia 30 czerwca – 160.000,00 zł, do dnia 30września – 160.000,00 zł, do dnia 30 listopada 150.000,00 zł - w roku 2031 – 640.000,00 złotych – do dnia 31 marca – 160.000,00 zł, do dnia 30 czerwca – 160.000,00 zł, do dnia 30września – 160.000,00 zł, do dnia 30 listopada 160.000,00 zł. 3.2.4 Spłata odsetek: na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu, 3.2.5 Oprocentowanie kredytu: zmienne, wyrażone jako WIBOR M + stała marża Banku, 3.2.6 Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3.2.7 Uruchomienie kredytu – termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego – - I transza 1.300.000,00 zł w dniu 28 czerwca 2019 roku, II transza 300.000,00 zł w dniu 25 września 2019 roku, III transza 300.000,00 zł w dniu 25 listopada 2019 roku Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w późniejszych lub wcześniejszych terminach, innych kwotach oraz niewykorzystania całej kwoty kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej części kredytu. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.2.8. Prowizja - jednorazowo, wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1 do SIWZ) Formularz cenowy ( załącznik nr 2 do SIWZ) Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach