Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siennica Różana w 2019 roku

Gmina Siennica Różana ogłasza przetarg

  • Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 759 281, , fax. 825 759 900
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica Różana
    Siennica Różana 1
    22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 825 759 281, , fax. 825 759 900
    REGON: 11019792500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siennica Różana w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 PLN słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2019 roku” 2. Wymagania dotyczące kredytu: • Wypłata kredytu w miesiącu grudniu 2019 roku, • Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2020 r., • Okres kredytowania do dnia 31.12.2026 r., 3. Dodatkowe wymagania jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) Terminy spłat i wysokość rat kredytu (Załącznik Nr 6 do SIWZ): - 2020 – 100.000 zł w czterech równych ratach po 25.000 zł, - 2021 – 100.000 zł w czterech równych ratach po 25.000 zł, - 2022 - 30.000 zł w czterech równych ratach po 7.500 zł, - 2023 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2024 - 370.000 zł w czterech równych ratach po 92.500 zł, - 2025 - 400.000 zł w dwóch równych ratach po 100.000 zł, - 2026 - 300.000 zł w dwóch równych ratach po 75.000 zł,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2018 poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach