Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2018 rok w kwocie 1000 000,00 PLN

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 910866904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2018 rok w kwocie 1000 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2018 rok w kwocie 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) z terminem spłaty do 31 października 2038 roku. Założenia: 1. kwota kredytu - 1 000 000 zł 2. termin uruchomienia kredytu – I transza w kwocie 700 000,00 zł w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy kredytowej , II transza w kwocie 300 000,00 zł do 15.11.2018 r. – (do naliczenia kosztów należy przyjąć dzień 15.11.2018 r.) 3. okres kredytowania: 2018-2038, 4. przyjęty do naliczenia odsetek WIBOR 1M na dzień 04.04.2018 r. (1,64 p.p.) + stała marża banku, 5. prowizja od udzielenia kredytu – 0 zł 6. rok = 365 dni, 7. okres karencji – do 30.10.2024 r. 8. spłata raty kapitałowej: ostatni dzień roboczy października, począwszy od 2024 roku, zakończenie spłaty X 2038 r. 9. okres karencji w spłacie: do 30.10.2024 r. 10. harmonogram spłat: X/2024 – 20 000 zł X/2025 – 20 000 zł X/2026 – 20 000 zł X/2027 – 40 000 zł X/2028 – 20 000 zł X/2029 – 100 000 zł X/2030 – 80 000 zł X/2031 – 100 000 zł X/2032 - 100 000 zł X/2033 - 100 000 zł X/2034 - 100 000 zł X/2035- 50 000 zł X/2036 - 100 000 zł X/2037- 100 000 zł X/2038- 50 000 zł 8. Odsetki naliczane za miesiące kalendarzowe, począwszy od dnia uruchomienia kredytu. 9. Oprocentowanie kredytu naliczane w oparciu o stawkę WIBOR 1 M + marża Wykonawcy. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu. Marża Wykonawcy jest wiążąca w całym okresie kredytowania 10. Stopa oprocentowania kredytu będzie ulegać zmianie w okresach miesięcznych pierwszego dnia każdego miesiąca o wskaźnik uwzględniający stosunek stawki WIBOR 1 M, wyliczanej jako średnia arytmetyczna z 30 ostatnich dni poprzedzających zmianę oprocentowania + marża Wykonawcy, przy czym jako średnią arytmetyczną z 30 ostatnich dni należy rozumieć średnią arytmetyczną ze wszystkich notowań miesiąca, która ma zastosowanie od 1 dnia roboczego następnego miesiąca. 11. Spłata odsetek od pozostającej do spłaty kwoty kredytu regulowana będzie za miesiące kalendarzowe do 10 dnia każdego miesiąca następującego po okresie obrachunkowym, na podstawie pisemnych informacji przekazanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą zapłaty odsetek. W przypadku, gdy dzień zapłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć jako dzień zapłaty odsetek pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni. 12.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. 14. Wykonawca będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 15. Uruchomienie kredytu: - uruchomienie środków z kredytu nastąpi na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego kierowanych do banku, najpóźniej 3 dnia od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji o jego uruchomieniu – czas uruchomienia kredytu stanowi kryterium oceny oferty. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat - przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu, e- maile, potwierdzonym następnie pisemnie, - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej części kredytu, - w przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 16. Zabezpieczeniem kredytu Formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Włocławek będzie dostępna przed podpisaniem umowy. UWAGA! Wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty będą do wglądu w Urzędzie Gminy we Włocławku ul. Królewiecka 7, u Pani Anety Kaczmarek – Skarbnik Gminy Włocławek 17. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - osoba prowadząca obsługę Zamawiającego jako kredytobiorcę, - osoba wskazana do kontaktów z Zamawiającym w czasie realizacji zamówienia. Rozdział IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (art. 36, ust. 1, pkt 4 ): 4.1. Wymagany termin wykonania zamówienia : Rozpoczęcie (uruchomienie kredytu ): 20 maja 2018 roku lub w dniu podpisania umowy, 4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 20 maja 2018 roku do dnia 31 października 2038 roku. 3. W przypadku podpisania umowy w terminie późniejszym niż termin określony w pkt 1 rozpoczęcie wykonania umowy nastąpi w 3 dniach po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności kredytowej określonej w ustawie z dnia 28 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1876 ze zmianami ) jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania zezwolenia. W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – zał. 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika; 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby do złożenia oferty; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego –zał. Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach