Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 945 624,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r.

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 945 624,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 945 624,00 zł,( słownie: Jeden milion dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy sześćset dwadzieścia cztery złote) na sfinansowanie deficytu budżetowego, wynikającego z realizacji zadań inwestycyjnych. 2) Kredyt wykorzystany będzie w jednej transzy: - I transza w wysokości 1 945 624,00 zł wypłacona w terminie 5 dni od podpisania umowy, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dysponowania kwotą kredytu od dnia podpisania umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 5) W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania przetargowego w przypadku negatywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej do możliwości zaciągnięcia kredytu. 7) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wysokości wypłaty poszczególnych transz kredytowych na dwa dni przed ich uruchomieniem. 8) Okres kredytowania wynosi 5 lata (w tym 12 m-cy karencji). 9) Karencja w spłacie kredytu - do 31 grudnia 2012 roku. 10) Spłata odsetek od 1 stycznia 2012 roku. 11) Spłata kredytu nastąpi począwszy od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2016 roku włącznie, w ratach miesięcznych malejących (równe raty spłat kapitału - I rata w wysokości 40 573,00 zł i następne 47 rat w wysokości 40 533,00 zł, malejące odsetki), płatnych w ostatnim dniu miesiąca przy przyjęciu zasady, że w przypadku gdy termin spłaty raty kredytu upływał będzie w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym dla Banku, to spłata kredytu nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. 12) Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie obowiązywania umowy kredytowej. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu i nie zostaną pobrane żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 13) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - z kontrasygnatą skarbnika. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu beż żadnych opłat i prowizji z tego tytułu, a odsetki naliczone będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. 15) Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania kredytu i kwoty prowizji od udzielenia kredytu ponoszenia żadnych dodatkowych opłat manipulacyjnych i innych kosztów z tytułu przyznania, wykorzystania i spłaty kredytu. 16) Prowizja płatna jest w wysokości podanej w ofercie w terminie 7 dni po uruchomieniu poszczególnych transz kredytu. W przypadku niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, prowizja płatna jest proporcjonalnie do wysokości zaciągniętego kredytu. 17) Dokumenty finansowe tj. Uchwała budżetowa na 2011 r. ze zmianami, Sprawozdania z wykonania budżetu, Statut Gminy dostępne są na stronie internetowej http://bip.prostki.pl 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych Kod CPV - 66-11-30-00-5 - Usługi udzielania kredytu bankowego. 3. Postanowienia ogólne: Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej; - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp - przeprowadzenia aukcji elektronicznej; - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; - dynamicznego systemu zakupów; - rozliczenia w walutach obcych; Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert częściowych; - składania ofert wariantowych; - porozumiewania się drogą elektroniczną. Zamawiający żąda wskazania w ofercie Wykonawcy tej części zamówienia, której wykonanie powierzy on podwykonawcom. 4. Zasady uczestnictwa: 1) Ofertę mogą złożyć wykonawcy spełniający warunki określone ustawą Pzp oraz niniejszej SIWZ. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Oferty wspólne przedstawione przez dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a. oferta będzie zawierać informacje wymienione w dziale 6, b. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji, c. wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d. jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony, jako lider, który będzie upoważniony do reprezentowania konsorcjum w kontaktach i rozliczeniach z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prostki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach