Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 000 000,00 zł.

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-322 Łużna, Łużna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634
    38-322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 000 000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu bankowego zaciąganego w kwocie 4 000 000,00 zł. (słownie złotych: cztery miliony 00/100) z przeznaczeniem: 1) kwota 1 615 000,00 zł. na finansowanie wydatków kwalifikowanych stanowiących wkład własny do projektu p.n. „Zapobieganie skutkom ubóstwa i wparcie integracji społecznej poprzez zapewnienie dostępu mieszkańcom obszaru rewitalizacji do atrakcyjnej oferty kulturalno- edukacyjno- artystycznej niedostępnej z powodu niskiego statusu materialnego poprzez budowę Wiejskiego Domu Kultury w Biesnej wraz z niezbędnymi ciągami komunikacyjnymi” finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020; 2) kwota 490 000,00 zł. na finansowanie wydatków kwalifikowanych stanowiących wkład własny do projektu p.n. „Przebudowa centrum wsi Łużna- II etap” finansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020; 3) kwota 1 895 000,00 zł. na finansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych w budżecie Gminy Łużna na 2019 rok, w tym: - kwota 80 000,00 zł. na modernizacje budynku Ochronki w Szalowej – I etap; - kwota 1 295 000,00 zł. na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Mszanka (Gmina Łużna) Etap II – Część I; - kwota 130 000,00 zł. na odbudowę dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych – wkład własny; - kwota 50 000,00 zł. na modernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łużnej: - kwota 88 000,00 zł. na budowę siłowni ogólnodostępnej w Łużnej: - kwota 140 000,00 zł. na modernizację dróg dojazdowych do pól rolniczych – wkład własny: - kwota 80 000,00 zł. na przebudowę i rozbudowę budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 1 w Łużnej z częściową zmianą użytkowania pod żłobek – wkład własny: - kwota 32 000,00 zł. na modernizację budynku PSZOK w Woli Łużańskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i obiektami towarzyszącymi. 4) Kredyt zostanie uruchomiony w formie transz na rachunek podstawowy budżetu Gminy Łużna. 5) Kredyt zostanie uruchomiony w formie transz na rachunek podstawowy budżetu gminy, z czego prawdopodobne terminy wypłaty transz to do dnia 15.06.2019 r. w kwocie 1 295 000,00 zł, do dnia 30.09.2019 r. w kwocie 2 705 000,00 zł. Ostateczna wysokość i terminy przekazania transz kredytu będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku, w terminie nie dłuższym niż 3 dni przed uruchomieniem transzy. 6) Wystąpienie może zostać przesłane przez Zamawiającego faxem lub drogą elektroniczną. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobrania kwoty kredytu. 8) Ustala się karencję w spłacie należności głównej do dnia 31.12.2019 r. 9) Brak karencji w spłacie odsetek. 10) Spłata kredytu i odsetek w ratach miesięcznych – do każdego ostatniego dnia miesiąca, rozpoczynając od m-ca stycznia 2020 r. do grudnia 2030 r. 11) Spłata rat kredytu w poszczególnych latach nie przekroczy następujących wielkości: a) w 2020 r.- 200.000,00 zł. b) w 2021 r.- 200 000,00 zł. c) w 2022 r.- 300 000,00 zł. d) w 2023 r.- 380 500,00 zł. e) w 2024 r.- 500 000,00 zł. f) w 2025 r.- 500 000,00 zł. g) w 2026 r.- 585 000,00 zł. h) w 2027 r.- 400 000,00 zł. i) w 2028 r.- 400 000,00 zł. j) w 2019 r.- 300 000,00 zł. k) w 2030 r.- 234 500,00 zł. 12) Ustala się szczegółowy harmonogram spłaty rat kredytu określony w Rozdz. XV Opis sposobu obliczania ceny w pkt.4. 13) Spłaty rat kapitałowych i odsetkowych są zawarte w Tabeli głównej Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2019 - 2030, stanowiącej Załącznik nr 1 do Uchwały Nr IV/30/2018 Rady Gminy Łużna z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łużna na lata 2018-2030. 14) W celu złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę stawki WIBOR 3M w wysokości 1,72 % z dnia 08.05.2019 r. i stałej marży banku. Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stałą w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 3M z dnia 08.05.2019 r. ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty. Szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca winien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach