Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 2 513 334,00 zł

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12
    87700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 54496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 2 513 334,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Aleksandrów Kujawski kredytu w łącznej wysokości 2 513 334,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset trzynaście tysięcy trzysta trzydzieści cztery złote 00/100 gr). Kredyt Gmina Aleksandrów Kujawski zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań (zgodnie z uchwałą: Nr XXXV/293/17 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 30 października 2017 r.). Kwota kredytu: 2 513 334,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2021 – 1 000 000,00 zł, - w roku 2022 – 500 000,00 zł, - w roku 2023 – 500 000,00 zł, - w roku 2024 – 513 334,00 zł, w ratach kwartalnych na koniec każdego kwartału. 2. Kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań uruchomiony będzie w miesiącu grudniu bieżącego roku. Data wypłaty kredytu do oszacowania wartości zamówienia – 28.12.2017 r. 3. Dostępność kredytu – przelew kwoty kredytu do dnia 28.12.2017 r. 4. Przelew środków nastąpi na rachunek budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski. 5. Karencja w spłacie kapitału – do 29.03.2021 r. 6. Karencja w spłacie odsetek – do 29.03.2018 r. 7. Spłata kredytu nastąpi: począwszy od końca pierwszego kwartału 2021 roku. 8. Spłata odsetek nastąpi: począwszy od końca pierwszego kwartału 2018 roku. 9. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej: WIBOR 1M (warsaw interbank offered rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 29.11.2017 r., 1,66 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 11. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w ramach poszczególnych zadań w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowane, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. 12. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz. 13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). Główny kod CPV: 66.11.30.00-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł w formach przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny RG.271.32.2017.JZ. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 3. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Aleksandrów Kujawski. 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – nazwa zamówienia……………………….., nr referencyjny RG.271.32.2017.JZ. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach