Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa bankowa kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki pn. budowa budynku mieszkalnego przy ul. Lotniczej 15 w Grudziądzu.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4512034
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4512034
    REGON: 871552417
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa bankowa kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki pn. budowa budynku mieszkalnego przy ul. Lotniczej 15 w Grudziądzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze bankowej kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000 PLN na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy budynku mieszkalnego przy ul. Lotniczej 15 w Grudziądzu. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie budowy budynku mieszkalnego przy ul. Lotniczej 15 w Grudziądzu po udokumentowaniu przez Zamawiającego udziału własnego w wysokości 1 167 658,54 zł, licząc od kosztu zadania określonego w umowie z Wykonawcą prac. Charakterystyka budynku: Budynek mieszkalny 34-rodzinny o pow. użytkowej 1 141,62 m2, 2-kondygnacyjny, 4-segmentowy bez podpiwniczenia, w tym 2 lokale mieszkalne dla osób niepełnosprawnych. Budynek o układzie mieszkań typu „galeriowiec”, zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych gr. 24cm ocieplone płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS gr. 8cm powyżej terenu, wykończone tynkiem mozaikowym. Ściany zewnętrzne kondygnacji naziemnych dwuwarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 24cm ocieplone płytami styropianowymi gr.18cm, w miejscach oddzielenia pożarowego z wełny mineralnej gr. 18cm z wyprawą tynkarską mineralną cienkowarstwową, malowaną farbą sylikonową. Kanały wentylacyjne obmurowane cegłą pełną ceramiczną ocieplone ponad stropem styropianem gr.10cm, stropy z prefabrykowanych płyt kanałowych typu „S” gr. 24cm, stropodach o nachyleniu 4%, ocieplony keramzytobetonem spadkowym i styropapą EPS 100-038 gr.10cm. Pokrycie papą termozgrzewalną SBS na włókninie poliestrowej, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe systemowe, attyki, blendy i parapety zewnętrzne z blachy powlekanej. Okna PCV z mikrowentylacją o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna Umax=1,3 W/m2K z parapetami wewnętrznymi systemowymi z PCV i nawiewnikami higrosterowalnymi. W budynku zaprojektowano: instalację wodno-kanalizacyjną, instalację c.o. i c.w.u., instalację elektryczną gniazd wtyczkowych, oświetleniową i teletechniczną (tj. telefoniczną, telewizji kablowej, komputerową). Infrastruktura towarzysząca: opaska przy budynku z kostki brukowej, plac zabaw, chodniki, droga pożarowa i miejsca postojowe z kostki brukowej, trawniki, wiata śmietnikowa, oświetlenie terenu oraz przyłącza sanitarne i elektryczne. Rodzaj kredytu: Inwestycyjny Kwota kredytu: 3 500 000 PLN Przewidywana data uruchomienia kredytu: 15.07.2018 r. Okres kredytowania: okres karencji + 96 miesięcy Uruchomienie kredytu: Kredyt będzie uruchamiany w transzach (tabela – z planowanymi terminami wypłat – harmonogram wypłat poniżej). Uruchomienie każdej następnej transzy będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Uruchamianie kredytu będzie następowało na wniosek Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych przed żądanym terminem uruchomienia części kredytu, na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Do wniosku o uruchomienie transzy kredytu dołączony zostanie protokół odbioru robót i kopia faktury wystawiona przez Wykonawcę prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w innej dacie. Tabela z planowanymi terminami wypłat – harmonogram wypłat. Transza Kwota transzy Data uruchomienia transzy I 1 166 170,73 15.07.2018r. II 1 400 297,56 15.09.2018r. III 933 531,71 15.11.2018r. SUMA3 500 000,00 Spłata kapitału: Od stycznia 2019 roku spłata w ratach miesięcznych w równej wysokości, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na ostatni dzień roboczy stycznia 2019 roku. Spłata odsetek: Miesięcznie, malejące, naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu Źródła spłaty kredytu: Źródłem spłaty kredytu będą środki obrotowe Spółki czyli wpływy z tytułu posiadania w zasobach Spółki lokali własnych, zleconych i wspólnotowych, obejmujące wpływy z działalności podstawowej jak i działalności operacyjnej – sprzedaż nieruchomości. Opisane środki obrotowe będą obejmowały także wpływy z najmu mieszkań w budynku będącym przedmiotem niniejszego finansowania. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie kredytu: Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu w dogodnych dla Zamawiającego terminach, bez uprzedniego zawiadomienia banku. Zamawiający dopuszcza możliwość naliczenia prowizji z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. Oprocentowanie kredytu: Zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 3M (na dzień 30.03.2018 wynosi 1,7000) powiększoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 1% kwoty kredytu. Prowizja będzie płatna w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie kredytu: Hipoteka wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej na nieruchomościach: - ul. Zaciszna 2 ; Grudziądz - ul. Toruńska 12; Grudziądz Informacje dotyczące nieruchomości będących przedmiotem zabezpieczenia kredytu Lp Adres Księga wieczysta Obręb Działka Pow. działki w m2 Wartość z operatuszacunkowego 1 ul. Zaciszna 2; Grudziądz TO1U/00032150/0 115 7/1 3046 3 394 000,00 2 ul. Toruńska 12; Grudziądz TO1U/00019052/6 49 18 1078 2 297 000,00 SUMA 5 691 000,00 Dokumenty finansowe Spółki: - Sprawozdanie finansowe za 2015 rok i 2016 rok wraz z opinią i raportem biegłego rewidenta, - F-01 za 2017 rok, - prognozy finansowe sporządzone na okres kredytowania Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu w siedzibie Spółki przy ul. Curie Skłodowskiej 5-7 w Grudziądzu Dział Zamówień Publicznych tel. (56) 45-120-34 Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym, muszą się znaleźć w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę projekcie umowy. Jeżeli dołączony przez Wykonawcę do oferty projekt umowy nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków lub będzie z nimi sprzeczny, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2015r. poz.128 z późn. zm. ) a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP – zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ + formularz cenowy. 2. Dowód wniesienia wadium – kserokopia. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 4. Projekt umowy. 5. Harmonogram spłaty rat kredytu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach