Przetargi.pl
UDZIELENIE I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KREDYTU

Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Chrobrego 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7152798, 7152366 , fax. 089 7152798
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Chrobrego 26 26
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7152798, 7152366, fax. 089 7152798
    REGON: 51141733900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KREDYTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UDZIELENIE I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KREDYTU W WYSOKOŚCI 4.000.000,00 ZŁ W TYM KREDYT INWESTYCYJNY 3.200.00,00 ZŁ ORAZ KREDYT TERMOMODERNIZACYJNY Z PREMIĄ Z BGK W WYSOKOŚCI 800 000,00 ZŁ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą instytucje finansowe działające na podstawie ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002 roku Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), które udzielą kredytu do łącznej wysokości 4.000.000,-zł. przy oprocentowaniu opartym o zmienną stawkę procentową ustaloną na bazie stawki WIBOR 3M. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą niżej wymienione dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1. Formularz oferty (na załączonym druku); 6.2. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163) 6.3. Oświadczenie, że wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) 6.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). 6.5 Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej oferenta: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) statut banku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.biskupiec.pl/17030,17034,17360/17360/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach