Przetargi.pl
Udzielenie gwarancji należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy jako dodatkowe zabezpieczenie dotyczące realizacji projektu pn. AKCELERATOR INNOWACJI W OPARCIU O POTENCJAŁ NAUKOWY I GOSPODARCZY DOLNEGO ŚLĄSKA finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Rataja 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8622777 , fax. 0-76 8620968
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A.
    ul. Rataja 26 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8622777, fax. 0-76 8620968
    REGON: 39002934600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie gwarancji należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy jako dodatkowe zabezpieczenie dotyczące realizacji projektu pn. AKCELERATOR INNOWACJI W OPARCIU O POTENCJAŁ NAUKOWY I GOSPODARCZY DOLNEGO ŚLĄSKA finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy w wysokości 1 761 264 ,00 zł (słownie jeden milion siedemset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście sześćdziesiąt cztery złote )jako dodatkowe zabezpieczenie realizacji projektu pod nazwą AKCELERATOR INNOWACJI W OPARCIU O POTENCJAŁ NAUKOWY I GOSPODARCZY DOLNEGO ŚLĄSKA. Zabezpieczenie kontraktu będzie obowiązywało w okresie od dnia podpisania umowy o udzieleniu gwarancji do 31 stycznia 2016 r. Beneficjentem udzielonej gwarancji ubezpieczeniowej będzie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i przekazania Zamawiającemu przedmiotowej gwarancji w dniu zawarcia przez strony umowy. Zamawiający zaakceptuje zabezpieczenie wystawionej gwarancji ubezpieczeniowej w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Gwarancja ubezpieczeniowa będzie nieodwołalna, tzn. nie będzie mogła być wycofana przez Wykonawcę, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Prowizja należna za udzielenie gwarancji zostanie wpłacona Wykonawcy w dwóch nieoprocentowanych ratach; w ten sposób po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o udzielenie gwarancji otrzyma pierwszą ratę stanowiącą równowartość 10 % wartości prowizji ,zaś po otrzymaniu pierwszej transzy zaliczki na realizację Projektu, drugą ratę stanowiącą równowartość 90 % prowizji jednak nie później niż do 31.01.2010r. Wystawiona gwarancja musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Beneficjentem i zaakceptowana przez Beneficjenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665154117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy - formularz Nr 2 c) oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy - Formularz Nr 3 Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 5.1 siwz dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach