Przetargi.pl
Udzielenie gwarancji bankowej zabezpieczenia terminowej zapłaty przez Gminę Karlino, jako inwestora, wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie robót budowlanych przy budowie hali widowiskowo-sportowej w Karlinie

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie gwarancji bankowej zabezpieczenia terminowej zapłaty przez Gminę Karlino, jako inwestora, wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie robót budowlanych przy budowie hali widowiskowo-sportowej w Karlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę gwarancji w celu zabezpieczenia terminowej zapłaty przez Gminę Karlino umówionego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych, o której mowa w przepisie art. 6491 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) dalej jako KC, w formie gwarancji bankowej na sumę 10.576.397,96 PLN (dziesięć milionów pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt siedem złotych 96/100). 2. Termin ważności gwarancji: 15 kwietnia 2013. 3. Beneficjentem gwarancji jest Wrocławskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego nr 2 (WROBIS) S.A., ul Szewska 3, 50-053 Wrocław, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000032628, dla którego akta rejestrowe znajdują się w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 896-000-00-61, jako generalny wykonawca robót budowlanych w ramach budowy hali widowiskowo-sportowej w Karlinie na podstawie Umowy nr 60/2011 z dnia 19 września 2011 r. oraz Umowy nr 59/2012 z dnia 21 czerwca 2012 r., które stanowią załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 4. Zgodnie z postanowieniami Umowy nr 60/2011 oraz Umowy Nr 59/2012 łączna wartość wynagrodzenia należnego generalnemu wykonawcy robót budowlanych wynosi 19.787.156,47 złotych (dziewiętnaście milionów siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy sto pięćdziesiąt sześć złotych czterdzieści siedem groszy) brutto. Na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania wartość robót budowlanych pozostałych do wykonania wynosi 10.576.397,76 zł brutto. Ponadto Gmina Karlino zobowiązana jest do zapłaty następujących kwot tytułem wynagrodzenia za wykonane i odebrane roboty budowlane: kwoty 165.453,54 zł brutto wyszczególnionych na fakturze VAT nr F/ZB/12/09/007 z dnia 28.09.2012 r. z terminem zapłaty do dnia 30.03.2013r oraz kwoty 1.152.807,70 zł brutto wyszczególnionej na fakturze VAT nr F/ZK/12/10/008 z dnia 11.10.2012 r. z terminem zapłaty 30.03.2013r. Plan płatności poszczególnych części wynagrodzenia (Harmonogram Rzeczowo - Finansowy) za roboty budowlane stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Gwarancja bankowa zostanie zabezpieczona poprzez oświadczenie Gminy Karlino o poddaniu się egzekucji zgodnie z przepisem art. 97 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) /dalej jako Prawo bankowe/. 6. Wykonawca, poza jednorazowym wynagrodzeniem za udzielenie gwarancji, obejmującym wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, nie będzie pobierał dodatkowych opłat, prowizji i odsetek bądź jakichkolwiek innego wynagrodzenia w związku z udzieleniem gwarancji, w tym także z jej realizacją przez beneficjenta bądź w przypadku zmiany warunków gwarancji. 7. Zapłata wynagrodzenia z tytułu udzielenia gwarancji bankowej, równego cenie oferty, następować będzie w równych częściach. Pierwsza część płatna będzie w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą, a kolejne części w terminie trzech miesięcy od terminu zapłaty części poprzedzającej. 8. Udzielona gwarancja musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisani prawa polskiego, w szczególności przepisami KC oraz Prawa bankowego. 9. Zamawiający w celach informacyjnych załącza sprawozdania RBNDS, RBZ i RBN za III kwartał 2012r. oraz informację o źródłach finansowania zobowiązań wynikających z Umowy nr 60/2011 oraz Umowy nr 59/2012 (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach