Przetargi.pl
„Udzielenie Gminie Świebodzice w 2018 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 890718337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie Gminie Świebodzice w 2018 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Świebodzice kredytu w wysokości 3.630.000,- zł (trzy miliony sześćset trzydzieści tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Szczegółowy opis i istotne postanowienia umowy: 1) Termin uruchomienia kredytu: do 28 września 2018 – w kwocie 3.630.000,- zł 2) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco, 3) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 4) Naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 5) Prowizja pobrana w dacie uruchomienia kredytu, 6) Kredyt jest udzielany w złotych PLN. 7) Harmonogram spłat kredytu: kredyt spłacany począwszy od 2022 roku w następujących ratach: - 2022 rok - do 25 kwietnia 500.000,- zł do 25 maja 250.000,- zł do 25 października 250.000,- zł Razem: 1.000.000,- zł - 2023 rok - do 25 kwietnia 500.000,- zł do 25 maja 500.000,- zł do 25 czerwca 500.000,- zł do 25 lipca 500.000,- zł do 25 października 630.000,- zł Razem: 2.630.000,- zł 8) Obligatoryjny zapis umowy: „Kredytobiorca przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Banku, w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w zakresie harmonogramu spłat kredytu. Zmiana ta może nastąpić na pisemny wniosek kredytobiorcy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga aktualnego zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988, ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach