Przetargi.pl
udzielenie Gminie Sokółka kredytu inwestycyjnego w kwocie 8 400 000,00 zł

Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7110900 , fax. 085 7110911
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
    Plac Kościuszki 1 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7110900, fax. 085 7110911
    REGON: 00052335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie Gminie Sokółka kredytu inwestycyjnego w kwocie 8 400 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: udzielenie Gminie Sokółka kredytu inwestycyjnego złotówkowego na zakupy inwestycyjne oraz na wykonanie robót inwestycyjnych wynikających z budżetu gminy Sokółka na 2009, w kwocie 8 400 000,00 zł, o następującej charakterystyce: 1)Stopa oprocentowania kredytu - WIBOR 1 M + marża (stopa procentowa zmienna, oprocentowanie WIBOR 1 M na dzień 30 lipca 2009 roku ), 2)Wykorzystanie kredytu nastąpi w 4 transzach; do 30 września 2009 roku 3 000 000,00 zł, do 30 października 2009 roku 2 500 000,00 zł, do 30 listopada 2009 roku 2 500 000,00 zł, do 28 grudnia 2009 roku 400 000,00 zł. 3)Prowizja związana z uruchomieniem kredytu i obsługą kredytu, 4)Nie będzie pobierana prowizja od niewykorzystanego kredytu, 5)Spłata kredytu w 36 ratach miesięcznych (pierwsza w kwocie 175 000,00 zł, następne po 235 000,00 zł) płatnych z terminem spłat trzydziestego dnia każdego miesiąca, 6)Odsetki będą spłacane od chwili uruchomienia zaciągniętego kredytu, natomiast spłata rat kredytu od stycznia 2010 roku. Razem ze spłatą rat kredytu będą spłacane odsetki od kredytu niespłaconego. 7)Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco, 8)Wykorzystanie kredytu będzie poprzez opłacenie faktur na konto wykonawcy, 9)Dopuszcza się refundację środków pochodzących z kredytu na rachunek podstawowy gminy w związku z wcześniej poniesionymi wydatkami przez Gminę. 10)Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. 11)Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej powiększona o marżę banku (marża banku jest stała w całym okresie umownym). Stawka referencyjna stanowi: stawka WIBOR 1 M oznaczającą stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych oferowanych na warszawskim rynku międzybankowym (dla miesięcznych okresów obrachunkowych) ustalona dla pierwszego okresu obrachunkowego według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające dzień całkowitej lub częściowej wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów obrachunkowych na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. 12)Kredyt przeznaczony będzie na wydatki inwestycyjne zgodnie z załącznikiem Nr 5 i 11 do budżetu gminy Sokółka na 2009 rok, na następujące inwestycje: budowa wodociągu, budowa, przebudowa nawierzchni ulic i chodników, kanalizacja sanitarna, remont budynków klubów wiejskich, budowa boisk sportowych, współfinansowanie przebudowy dróg powiatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach