Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
REGON: 89052355600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Lądek Zdrój kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych zapisanych w budżecie miasta i gminy Lądek Zdrój na 2009 rok w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00-100) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie Gminie Lądek Zdrój kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych zapisanych w budżecie miasta i gminy Lądek Zdrój na 2009 rok w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00-100) Okres kredytowania 10 lat od dnia zawarcia umowy w tym roczny okres karencji w spłacie kapitału i odsetek. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała miesięcznie. Spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata raty kredytu będzie następowała w ostatnim dniu każdego miesiąca. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, to zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Kredyt powinien być postawiony w stan dyspozycji zamawiającego w następujących terminach: a) w dniu podpisania umowy - kwota 900.000,00 zł b) do 30.06.2009. - 400.000,00 zł c) 22.09.2009 - 400.000,00 zł d) 22.11.2009 - 400.000,00 zł e) 30.09.2010 - 400.000,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani oferenci którzy złożą ofertę zgodną z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ustawą -Prawo zamówień publicznych oraz spełnią następujące warunki: 1. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia -nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty wymaganych zgodnie ze specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięczny przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie lub stosowny dokument potwierdzający iż posiada zezwolenia NBP, koncesje, lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; c) oświadczenie o pochodzeniu osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - ustawy, d) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy,; e) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług dla JST, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku gdy powyższe usługi nie były świadczone należy dołączyć oświadczenie o nie wykonywaniu ww. usług; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć: a) polisą lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; W celu potwierdzenia, że oferta jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia należy dołączyć: a) oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, oraz spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Oświadczenie, iż dokładnie zapoznał się z przedmiotem zamówienia c) Oświadczenie, iż podpisze umowę w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego d) Parafowany wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielania kredytu
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na kwotę 1 604 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset cztery tysiące 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2016-06-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na kwotę 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu - II postępowanie
Dodano: 2015-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na kwotę 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2015-12-02 - Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Kamienna Góra oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych w wysokości 1 000 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-02 - Usługa udzielania kredytu
Dodano: 2015-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł.
Dodano: 2014-12-10 - Usługa udzielania kredytu
Dodano: 2014-07-30 - Usługa udzielenia kredytu - udzielenie kredytu obrotowego lub odnawialnego w rachunku bankowym w kwocie 5 000 000, 00 PLN (pięć milionów PLN) na bieżącą działalność
Dodano: 2014-03-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na kwotę 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2013-11-26