Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Kęsowo kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2020

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 344 091 , fax. 523 344 022
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 344 091, fax. 523 344 022
    REGON: 92351127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kesowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Kęsowo kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.073.962,04 zł (dwa miliony siedemdziesiąt trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 04/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2019 roku deficytu budżetu gminy. 2. Spłata rat kapitałowych następować będzie w okresach kwartalnych, na 25 dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty rat. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą płatności. 3. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, na 25 dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą płatności. 3. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M (z marżą dla wykonawcy). Marża banku wiążąca w całym okresie kredytowania. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. Dla celów ofertowych, w celu obliczenia odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M opublikowaną w dniu 13 marca 2020 r. w serwisie internetowym wyborcza.biz (http://wyborcza.biz/Waluty/0,111977,9257479, Statystyki, WIBID_WIBOR.html?disableRedirects=true). 4. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: w terminie maksymalnym 5 dni roboczych od dnia wystąpienia Zamawiające z wnioskiem o jednorazowe uruchomienie środków finansowych (orientacyjna data zawarcia umowy planowana jest do 22.05.2020 r. przy czym określenie dokładnego terminu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a związanych z procedurą postępowania przetargowego przewidzianego przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych). Planowany okres uruchomienia kredytu to II kwartał 2020 r. 5. Ustala się następujące kwoty spłaty kredytu: l.p. Data Kwota kredytu 1 2025 138.264,22 2 2026 138.264,13 2 2027 138.264,13 4 2028 138.264,13 5 2029 138.264,13 6 2030 138.264,13 7 2031 138.264,13 8 2032 138.264,13 9 2033 138.264,13 10 2034 138.264,13 11 2035 138.264,13 12 2036 138.264,13 13 2037 138.264,13 14 2038 138.264,13 15 2039 138.264,13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w § 8 ust. 1 i 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach