Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg
- Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 236 715 012
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
ul. Ciechanowska 54
06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
tel. 023 6715012, 6715206, fax. 236 715 012
REGON: 54161200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 628.000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1/ okres kredytowania – lata 2020 - 2031 2/ termin wypłaty kredytu – 25.09.2020 r 3/ termin spłaty rat kredytu – w stosunku kwartalnym począwszy od 01.01.2022 r., 40 rat po 15.700, zł 4/ termin spłaty odsetek – w stosunku kwartalnym począwszy od 30.09.2020 r Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty należności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 2a); c) wykaz wykonanych usług w ciągu 3 ostatnich lat, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, e) informacja o przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną