Przetargi.pl
„Udzielenie Gminie Charsznica kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN”

Gmina Charsznica ogłasza przetarg

  • Adres: 32-250 Charsznica, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3836110 , fax. 41 3836240
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Charsznica
    ul. Kolejowa 20
    32-250 Charsznica, woj. małopolskie
    tel. 41 3836110, fax. 41 3836240
    REGON: 291010027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.charsznica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie Gminie Charsznica kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na: spłatę wcześniej zaciągniętych przez Gminę Charsznica zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 1) Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych przez Gminę Charsznica zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia do 31.10.2023 r. Uruchomienie kredytu nastąpi maksymalnie w terminie nie dłuższym niż 4 dni od podpisania umowy, a Wykonawca w ofercie zaoferuje termin postawienia kredytu do dyspozycji, który będzie podlegał ocenie wg kryterium opisanego w rozdziale XIII SIWZ. 3) Proponowany harmonogram spłat kredytu w kwocie 1.000 000,00 zł w raz z odsetkami: 1. 30.03.2019 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 2. 31.05.2019 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 3. 31.08.2019 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 4. 31.10.2019 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 5. 30.03.2020 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 6. 31.05.2020 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 7. 31.08.2020 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 8. 31.10.2020 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 9. 30.03.2021 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 10. 31.05.2021 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 11. 31.08.2021 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 12. 31.10.2021 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 13. 30.03.2022 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 14. 31.05.2022 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 15. 31.08.2022 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 16. 31.10.2022 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 17. 30.03.2023 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 18. 31.05.2023 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 19. 31.08.2023 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 20. 31.10.2023 – w wysokości 50.000,00 + odsetki 4) Ostateczny termin uruchomienia kredytu przypada na 28.12.2018 roku. 5) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu i na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata skarbnika. 6) Oprocentowanie kredytu WIBOR 1M (stopa procentowa dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych) z ostatniego dnia roboczego miesiąca + marża banku stała dla całego okresu kredytowania 7) Do naliczana odsetek w okresie kredytowania stosowany będzie kalendarz rzeczywisty tj. aktualna liczba dni w miesiącu (365/366) 8) Odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia. 9) Karencja w spłacie rat kredytu do 30.03.2019 r. 10) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych prowizji i opłat związanych z udzieleniem kredytu. Zastrzeżenie obejmuje również sytuację wcześniejszej spłaty kredytu lub niewykorzystania całości kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającemu. 11) Skrócenie okresu kredytowania – Aneks do umowy bez dodatkowych opłat. 12) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach