Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: z tytułu realizacji inwestycji, wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2017r.

Gmina Bogatynia ogłasza przetarg

  • Adres: 59920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7725110, 7725370 , fax. 75 7725109, 7725379
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
    ul. Daszyńskiego 1
    59920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7725110, 7725370, fax. 75 7725109, 7725379
    REGON: 52502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: z tytułu realizacji inwestycji, wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiot zamówienia obejmuje: Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: z tytułu realizacji inwestycji, wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2017r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia , które winny być zawarte w umowie został określony w SIWZ i części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga uprawnień do prowadzenia działalności bankowej w zakresie udzielania kredytów. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają stosowne zezwolenie , zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.) uprawniające do prowadzenia działalności bankowej w zakresie udzielenia kredytu , a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego warunku obowiązany jest złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.) zm.) uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3) Harmonogram spłaty kredytu długoterminowego sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 4) Parafowany projekt umowy z uwzględnieniem wymagań określonych w Części II SIWZ Istotne Warunki Umowy oraz w pkt 3 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 5) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w tym zakresie – o ile Wykonawca nie widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. oraz W celu wstępnego potwierdzenia , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w ofercie należy złożyć: 6) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 9.1 oraz 9.3. SIWZ; 7) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 9.2. SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach