Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego w kwocie 1 067 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej Lipinki-Bielice

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4745057 do 59 , fax. 056 4747952
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4745057 do 59, fax. 056 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego w kwocie 1 067 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej Lipinki-Bielice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego, zgodnie z Uchwała Nr XXXVI/332/10 Rady gminy Biskupiec z dnia 24 czerwca 2010r., w łącznej wysokości 1 067 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100) wg. następującego podziału: - w kwocie 440 000,00 ( słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie udziału własnego zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej Lipinki - Bielice współfinansowanego z RPO WiM 2007-2013 - okres spłaty kredytu wynosi 5 lat licząc od dnia 1 stycznia 2011 roku. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2015 roku. Spłata kredytu będzie następowała: - W równych ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31 stycznia 2011 roku. - Pierwsza rata wyrównująca w kwocie 7 353,00 zł płatna w terminie do 31 stycznia 2011 roku. - 59 równych rat po 7 333,00 zł płatne w terminie od 28 lutego 2011 roku do 30 grudnia 2015 roku - odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych - w kwocie 627 000,00 ( słownie: sześćset dwadzieścia siedem tysięcy 00/100 zł) na sfinansowanie 30% dofinansowania z RPO WiM 2007-2013 zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej Lipinki - Bielice - okres spłaty do dnia 30 lipca 2011 roku , z możliwością wcześniejszej spłaty w przypadku otrzymania zwrotu środków w związku z rozliczeniem projektu w ramach RPO WiM 2007-2013 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w 7 dniu przed podpisaniem umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. w przypadku wcześniejszej , częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach