Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 zł

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 na sfinansowanie realizowanego zadania własnego pn. Przebudowa drogi gminnej Piotrowice - Słupnica (słownie: trzy miliony osiemset czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa 00/100 zł) zgodnie z Zarządzeniem Nr 55/2011 Wójta Gminy Biskupiec z dnia 22 lipca 2011r., termin uruchomienia kredytu: - I transza w wysokości 1 350 000,00 zł ( słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 gr) do dnia 15 października 2011r.; - II transza w wysokości 2 499 922,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 00/100 gr) do dnia 15 listopada 2011r. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2018 roku. Spłata kredytu będzie następowała: - W ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31 stycznia 2012 roku. - Pierwsza rata płatna w terminie do 31 stycznia 2012 roku. - 23 równe raty po 31 006,00 zł płatne w terminie od 31 stycznia 2012 roku do 30 listopada 2013 roku, 1 rata - 30 990,00 zł płatna w terminie do dnia 31 grudnia 2013 roku; 12 równych rat po 28 920,00 płatne od 31 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku; 12 równych rat po 67 953,00 zł płatne od 31 stycznia 2015 roku do dnia 31 grudnia 2015 roku; 12 równych rat po 67 710,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku; 12 równych rat po 45 700,00zł płatne od dnia 31 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku; 11 równych rat po 48 529,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2018 roku do dnia 30 listopada 2018 roku ostatnia rata wyrównująca w kwocie 48 579,00 zł płatna 30 grudnia 2018r. - odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w dni poprzedzającym podpisanie umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej , częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiecbiuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach