Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł.

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 RATOWICE, WROCŁAWSKA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 318 01 73, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O
    WROCŁAWSKA 111
    55-003 RATOWICE, woj. dolnośląskie
    tel. 71 318 01 73, , fax. -
    REGON: 36661091800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkczernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł. 2. Kredyt udzielony zostanie w wysokości 2.000.000,00 zł na częściowe sfinansowanie inwestycji. 3. Inwestycja: „Budowa budynku garażowego wielostanowiskowego i zbiornika na odpady, na działce nr 197/1 w obrębie Kamieniec Wrocławski, gmina Czernica„. 4. Czas trwania realizacji inwestycji: od stycznia 2020r. do grudnia 2020r. 5. Kredyt udzielony będzie na okres 7 lat. 6. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 7. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi po podpisaniu umowy kredytowej w 4 równych transzach uruchomionych na wniosek Zamawiającego. 8. Uruchomienie transz kredytu następowało będzie w dowolnym czasie dostosowanym do potrzeb płatniczych Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat, sukcesywnie w terminie do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku przez Zamawiającego o kolejną transzę. 9. Realizacja dyspozycji Zamawiającego będzie następować w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy opisany w umowie kredytowej. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia w każdym czasie oświadczenia o rezygnacji z wykorzystania kredytu – bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11. Spłata kredytu będzie następowała według formuły malejących rat kapitałowo odsetkowych. 12. Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. 13. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 14. Odsetki naliczane będą miesięcznie na podstawie stawki WIBOR 3M ustalonej w ostatnim dniu roboczym przed rozpoczęciem okresu odsetkowego. 15. Płatność miesięcznej raty kapitałowo – odsetkowej następowała będzie – do dnia 15 – tego każdego miesiąca, a wyliczenie rat kapitałowo – odsetkowych Wykonawca doręczy Zamawiającemu raz na kwartał w formie pisemnej, bez obciążania dodatkowymi kosztami. 16. Wkład własny Zamawiającego – nie więcej niż 10%. 17. Prowizja Wykonawcy nie może być wyższa niż 1% przedmiotu zamówienia. 18. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 19. W razie odstąpienia przez Zamawiającego od zaciągnięcia kredytu – Wykonawca nie będzie żądał z tego tytułu żadnych opłat, kar itp. 20. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 21. Wykonawca nie będzie pobierał odsetek, prowizji i innych opłat od niewykorzystanej części kredytu. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( w związku z tym przewiduje zmiany w umowie na podstawie art.144 ustawy Pzp). 24. W przypadku, gdy koszty inwestycji będą mniejsze niż zakładane (na podstawie kosztorysu inwestorskiego), lub nastąpi zmniejszenie zakresu robót finansowanych przez Zamawiającego, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrazi zgodę na zmniejszenie kwoty kredytu oraz na zmianę harmonogramu spłaty kredytu. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy na warunkach art. 145 ustawy Pzp. 26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy (przed uruchomieniem transz kredytowych) bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów wynikających z roszczeń Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym w przypadku nie wyłonienia w wyniku przetargu publicznego wykonawcy na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku –Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 2187)ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe –innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach