Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 4.899.000 PLN

Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
    REGON: 00052334700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 4.899.000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 4.899.000 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed terminem składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i działają zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm). b) Wykonawca musi złożyć właściwie sporządzoną pisemną ofertę obejmującą cały przedmiot wymieniony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i opisany w załącznikach do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, załączniki w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 do siwz, wraz z załącznikiem 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego druku - Załącznik Nr 2 do siwz, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz .U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej) 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) w celu potwierdzenia wymaganego doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj udzielił co najmniej jeden kredyt długoterminowy na rzecz podmiotów publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 9) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty ma załączyć: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10) Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3 do siwz 11) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzieleniu zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych 1) w ust. 1 pkt. 3), 4), 5) i 7) złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) w ust. 1 pkt. 6) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24.ust 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 3) Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt.1) lit. a i b oraz pkt. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 2 pkt.1) lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2 pkt.1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 pkt.3) stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy pzp : 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku oprócz dokumentów wymienionych w ust. A specyfikacji są zobowiązani do załączenia do oferty odpowiedniego oświadczenia zawierającego imię i nazwisko pełnomocnika. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: Każdy z osobna dotyczące ich dokumenty, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Natomiast w zakresie doświadczenia co najmniej jeden z wykonawców wspólnych musi udowodnić, że spełnia warunek udziału w postępowaniu tj. udzielił co najmniej jeden kredyt długoterminowy na rzecz podmiotów publicznych (dokument wymieniony w specyfikacji dz. VI ust. 1 pkt.8). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach